Izašli novi Olival šamponi za potpuni reset vlasišta
U razdoblju kad kosa nemilice opada, svi se pitamo - kako je ponovno (ili napokon) učiniti bujnom? Olival ima rješenje koje stiže u obliku novih proizvoda, oko kojih će se zasigurno podići prašina
Napravio je konceptualan show i prikazao kolekciju Studio Artisanal za sezonu jesen/zima 2025.
Čuveni hrvatski modni brend Robert Sever sinoć je u Studiju Katran prikazao svoju novu kolekciju pod nazivom Studio Artisanal za sezonu jesen/zima 2025. konceptualnim showom kojim je napravio pomak od klasičnog modnog prezentiranja. Među prvima koji su mogli pogledati novu kolekciju pronašla su se mnoga poznata lica – Zrinka Cvitešić, Ljupka Gojić Mikić, Lana Klingor i mnogi drugi.
U želji da se odmakne od ustaljene forme, dizajner je klasičnu pistu zamijenio nizom vinjeta – gotovih “slika” koje su, nakon uvodnog revijskog dijela, gosti mogli promatrati izbliza, snimiti i fotografirati, gradeći vlastitu percepciju viđenog. Cijeli je prostor bio koncipiran kao studijski set s konkretnom scenografijom – backdropom i popratnim elementima – koji su kadrirali prizore gotovo spremne za naslovnicu magazina. Sever je inspiraciju pronašao u epskim Vogue coverima, a scenografiju je u suradnji s dizajnerom Stanislavom Kostićem oblikovao kao četiri tematske jedinice koje su se organski spajale s odjećom u jedinstvenu cjelinu.
“Svatko od nas kreativaca treba osmisliti formu u kojoj će kolekcija zaživjeti u potpunosti. U vremenu u kojem vizuali na društvenim mrežama brzo prolaze, želio sam stvoriti kadrove koji imaju trajnu vrijednost te zainteresirani publiku na duže od tek nekoliko sekundi.”, poručio je Robert Sever.
Sama ideja i tema kolekcije skrivena je u nazivu artisanal kao osobna posveta dizajnera zanatu. Pažljiv odabir materijala, precizno uzimanje mjera, ručna dorada i minuciozni detalji koji se razumiju tek kad se komad uzme u ruke. Drugi temelj je nosivost – istinski prêt-à-porter za realan život – s puno suvremenih, funkcionalnih komada poput sakoa, kaputa, odijela i jakni koji nose elemente street stylea filtrirane kroz sofisticiranu prizmu brenda. Kolekcija broji 30 slojevitih, multifunkcionalnih lookova osmišljenih za različite prilike, s naglaskom na lako kombiniranje i dugotrajnu upotrebljivost.
Posebnost ovog modnog događanja bio je i revijski debi mlade dizajnerice Katarine Galović kojoj je Sever pružio platformu kroz koju je prezentirala svoju diplomsku kolekciju naziva Maršal. Kolekcija je inspirirana estetikom Josipa Broza Tita te donosi deset muških silueta koje reinterpretiraju vojničke detalje omekšane suvremenim materijalima i akcentima zlatne i crvene. “Ovu reviju gledam kao na motivaciju i poticaj za daljnji rad, te mi je drago da sam mogla biti dio takvog događanja. Za mene je to bilo iskustvo koje ću dugo pamtiti, prilika da učim i steknem novo znanje”, govori Katarina.
Ovaj modni show ne bi bio moguć bez podrške sponzora i partnera – Schweppes, Converse, Jana Nails, Memoire parfumerije, Poche Paris, Eugene Perma, SANDRA, Kuća Četki, Caspar, Jane Iredale,DJ Omnious/Luka Jovica, the Galerija agency i Studio Katran.