Zašto su slavne djevojke poludjele za ovim pristupačnim torbama?
Jenna Ortega i mnoge druge poznate djevojke snimljene su s torbicama koje stoje manje od 50 dolara. Evo zašto je ovaj brend privukao njihovu pažnju!

Modni brend Old Navy predstavio je svoju novu jesensku kolekciju u kojoj su se našle i vrlo chic torbice.
Old Navy torbe mogu se kupiti već za 25 dolara
Iako su neki možda očekivali da će cijena upravo ovakvih torbica biti paprena, mogli su se ugodno iznenaditi. Naime, nova i redizajnirana kolekcija torba dizajnera Zaca Posena iznjedrila je tote torbe, clutch modele, crossbody torbice i bucket torbe, a njihova je cijena od 25 do 45 dolara.
Zac Posen na ovaj način želi poručiti da otmjeno ne mora biti skupo, već da je to odraz stila, a ne financijskog statusa. I mora se priznati, naše su torbe upravo i “prva linija” našeg stila odnosno govore nešto i o našem karakteru, pa se često smatraju fetišima jer tko može odoljeti poštenom komadu torbe?
Torbe su napravljene od mekane umjetne kože, imitacije ponijeve kože i od brušenog umjetnog antilopa, pa samim time djeluju luksuzno, iako njihova cijena nije prevelika. Uostalom, nije li lijepo znati i da ne nosimo pravu kožu, kad već živimo u 21. stoljeću i znati da nitko nije morao patiti, a opet imati zanimljiv primjerak torbe u svom ormaru?
Old Navy kolekcija torba ima tri različite linije
Kolekcija ima tri različite linije – The Romantic Collection (u ovoj se liniji nalaze i torbice s detaljima u zlatnoj boji za sofisticiraniji dojam), The Carrie Collection, The Prep Collection, a posebno se istaknula tote torba Carrie, po dugogodišnjem licu Old Navy kampanja Carrie Donovan.
pročitajte još
Zac Posen istaknuo je da su mu ključne bile svestranost i praktičnost kod izrade torbi te da su namijenjene za one koji žele nešto lagano, ali opet i profinjeno.
View this post on Instagram
Ovo je ujedno i prva kolekcija torba brenda Old Navy, koja se sastoji od sveukupno 25 modela, a Zac je u jednom intervjuu uoči lansiranja izjavio da je uzeo u obzir stvarnu ženu i njezin život – od torba za nabavku do onih za posao, kao i večernji izlazak. Nadodao je da je sa svojim timom odlučio kreirati torbe koje se prilagođavaju svakoj situaciji. Htio im je dati i prepoznatljiv, svjež touch.
Osim torba, Old Navy je proširio ponudu i skincare proizvoda, šminke te modnih dodataka za kosu. Čak će oko 45 trgovina koje se nalaze u SAD-u, na Filipinima i u Meksiku dobiti posebne beauty kutke u kojima će ih educirati Beauty Associate djelatnici.