Dharma Yoga Zagreb jedno je od vodećih mjesta za promicanje joge i holistički pristup životu
Joga i holistički pristup idealno se mogu integrirati u urbano okruženje, nudeći put prema unutarnjem miru, ravnoteži i zdravlju
Pop-up event Marie Claire x Croata pod nazivom "Moćne žene nose kravate" privukao je brojne obožavateljice tog slavnog asesoara

Kravate ove sezone mijenjaju narativ paiz muškog ormara sele ravno u žensku garderobu zahvaljujući francuskoj modnoj kući Saint Laurent, koja ih je u svojoj proljetnoj kolekciji za 2025. predstavila na modnim pistama Pariza i tako najavila njihov velik povratak. Upravo zbog tog fenomena, kravate su postale najtraženiji modni dodatak kako na naslovnicama, premijerama i pozornicama diljem svijeta tako i u svakodnevnom životu urbanih žena koje vole čuti kompliment “stylish”.
Pop-up event Marie Claire x Croata, održan u samom srcu Zagreba u utorak 09. 12. 2025., proslavio je taj modni trend, ističući slavni hrvatski luksuzni brend kao go-to lokaciju za kupovinu kvalitetnih kravata i drugih modnih dodataka, kako za muškarce tako i za žene
Uz photo wall u obliku oversized naslovnice magazina Marie Claire Hrvatska, na kojoj poduzetnica Izabel Kovačić nosi crvenu kravatu CROATA, zagrebački passage Oktogon na jedno je poslijepodne postao proslava stila, ženske snage i tradicije, na kojoj su glatko tekli mali modni razgovori i šampanjac.

Prilagođeni naslovi na wallu za fotografiranje poput: “À la croate: Kako je hrvatski izum postao hit revija u Parizu?” i “Kako nositi hit accessoire sezone” zainteresirali su mnoge okupljene, baš kao i jesensko izdanje magazina Marie Claire Hrvatska, koje je bilo dostupno na svakom koraku ove gradske pop-up instalacije.


Okupljene dame imale su priliku razgledati brojne kravate brenda CROATA te doznati zanimljive pojedinosti koje se kriju iza svake kolekcije, ali i modela, a zatim je uslijedio masterclass stilistice Ane Nikačević i tima brenda Croata (art direktorica Mihaela Grnović Novaković, retail & marketing coordinator Ana Milanović i dizajnerica Anita Bušić), koji se slušao s velikim zanimanjem.




Polazeći od činjenice da je kravata u svojim počecima bila ženski dar i ženski simbol, stručni tim brenda CROATA predstavio je kratku modnu povijest ovog hrvatskog modnog dodatka, objasnio dva zanimljiva načina vezanja te otkrio kako u nekoliko sekundi prepoznati kvalitetnu kravatu. Ana Nikačević, koja je stilizirala i naslovnicu Marie Claire Hrvatska s Izabel Kovačić, nadovezala se savjetima o tome uz kakve je ženske stylinge kravata izvrstan izbor, kako odabrati pravu širinu i zašto boja ostaje detalj koji nikad ne smijemo zanemariti.





Uslijedilo je druženje uz slatke i slane zalogaje cateringa Kvatrić i after-work glazbeni set DJ Indyja, koji je uspio rasplesati uzvanike pop-up eventa nastalog u suradnji dvaju moćnih brendova koji slave dobar stil i osnaživanje.
Samo neke od uzvanica koje su prisustvovale eventu rezerviranom za žene, u produkciji tvrtke Mediatop d.o.o., bile su pjevačica Vanna, Mirna Zidarić, Ida Prester, Nevena Rendeli, Olja Vori, Ivana Petković Cevra, Ana Blanquart, Lidija Šeatović, Petra Marincel, Barbara Repe te mnoge druge dame.
Pogledajte kako je bilo na eventu koji je spojio tradicionalnu hrvatsku modnu priču s pariškim stilom i po najljepše blagdanske poklone svratite u trgovine ili online dućan brenda CROATA!










