Kralj cipela s bodežom: Kultni talijanski dizajner Cesare Paciotti neočekivano preminuo

Cesare Paciotti slavni brend izgradio je zajedno sa svojom sestrom zahvaljujući temeljima koje je postavio njihov otac

Cesare Paciotti
PROFIMEDIA
Piše Marie Claire
objavljeno 13/10/2025 u 16:46

Legendaran talijanski dizajner Cesare Paciotti neočekivano je preminuo 12. listopada u dobi od 69 godina.

Talijanski mediji izvještavaju kako je u svojim zadnjim trenucima Paciotti bio okružen ljubavlju svoje djece i obitelji u svom rodnom gradu Civitanova Marche.

Cesare Paciotti dio je skupine koja je oznaku “Made in Italy” učinio toliko cijenjenom

Cesare Paciotti slavni brend je izgradio zajedno sa svojom sestrom zahvaljujući temeljima koje je postavio njihov otac. Naime, Giuseppe Paciotti osnovao je tvrtku za proizvodnju obuće 1948. u Civitanova Marche tada poznatoj četvrti obuće u središnjoj Italiji. Prvi brend koji je tvrtka lansirala na tržište zvao se Paris, a nudio je niz klasične muške obuće. Cipele marke izrađivane su u potpunosti ručno i uključivale su najsofisticiranije tehnike “Made in Italy”.

Rock glam cipele s bodežom

U kasnim 70-ima posao je prešao u ruke Paciottijeve djece, Paole i Cesarea, i tako je započela priča o brendu koji znamo danas. Talentirani brat i sestra odmah su prepoznali potencijal novog kulturnog fenomena koji je uskoro postao fenomen, a kojim su sudjelovali u modnoj eri u kojoj su zajedno s modnim imenima kao što su Gianni Versace, Dolce & Gabbana, Romeo Gigli i Roberto Cavalli dali posebno značenje markici s natpisom “Made in Italy”.

U 80-ima je brend ime iz Paris pretvorio u Cesare Paciotti, a u 90-ima pokrenuo ono što je privuklo veliku pažnju – unisex modele obuće.

Ubrzo se muškoj liniji pridružila i ženska kolekcija, koja je u kratkom roku postigla velik uspjeh među obožavateljicama luksuznog talijanskog stila.

Prepoznatljiv bodež kao simbol brenda, nevjerojatna maštovitost i poslovna odlučnost obilježili su život dizajnera koji je preminuo u rodnom gradiću, u kojem su njegovi roditelji osnovali skromnu radionu obuće koju je on pretvorio u carstvo.

 

Mario Mandarić iznenadio priznajem: “Sve se manje vidim u kuhinji…”

U kampanji za novu Xiaomi 15T seriju, čiji je slogan “Detalji koji čine razliku”, a koja donosi prvi 5× periskopski telefoto zoom u T seriji, pojavio se Mario Mandarić, jedan od najpoznatijih chefova domaće scene. Njegova predanost detaljima kojima u kuhinji stvara vrhunska jela, savršeno oslikava filozofiju Xiaomi 15T Pro serije jer su upravo detalji ti koji oblikuju iskustva za pamćenje

Vidi sve