Ekskluzivno dostupna u Konzumovim prodavaonicama, nova “Budi Melem” kolekcija standardno je nježna prema koži, a ukrašena ilustracijama djece Melemovog tima ima plemenitu svrhu. Naime, simboli sretnog, bezbrižnog djetinjstva vizualno ističu ovu kolekciju od redovne Melemove ponude i apeliraju na potrošače da “budu melem” jedni drugima. Početkom prosinca, 5 % prihoda od prodaje ove jedinstvene kolekcije u cijelosti će se donirati udruzi “RTL pomaže djeci”. Jer Melem je “melem”, a svako dijete treba biti sretno!
Foto: PR
“Budi Melem” – sasvim posebna kolekcija s humanitarnom pričom
Djeca Melemovog tima ilustrirala su svoje sretno djetinjstvo, a crteže su iskoristili za novo ruho Melemove najprodavanije kolekcije Dragocjena ulja. Crteži i natpis “Budi Melem” daju joj plemenitu svrhu. Naime, od početka srpnja posebna “Budi Melem” kolekcija prodavat će se ekskluzivno u prodavaonicama Konzuma, koji je ove godine odlučio sudjelovati u inicijativi te je kao partner podržao ovaj dobrotvorni projekt od čije se prodaje 5 % prihoda u cijelosti donira udruzi “RTL pomaže djeci”.
Kuća je simbol sigurnog, bezbrižnog odrastanja, bubamara donosi sreću, a mama voli tratinčice i nesebično dijeli ljubav – šarene dječje ilustracije imaju i poruku, a djeca Melemovog tima žele da svako dijete bude sretno. Povrh toga, “Budi Melem” kolekcija donosi topsellere za njegu osjetljivih usana, ruku i tijela, kao i mirisnu nježnost, ali i moćnu zaštitu od isušivanja. Spojivši iskrene osjećaje i iskrenu učinkovitost Melem kozmetike, i ove se godine pokrenula prekrasna priča koja donosi dobrobit onima kojima je pomoć najpotrebnija – najmlađima.
“Koristim priliku zahvaliti Konzumu na uključivanju u projekt i velikoj podršci koju su dali putem plasmana “Budi Melem” kolekcije na svoja prodajna mjesta”, izjavila je Anamari Halilović, brend menadžerica Melema i upraviteljica zaklade “Budi Melem” te nastavila: “Projekt je prošle godine ostvario izvanredan rezultat, udruga “RTL pomaže djeci” u potpunosti je iskoristila donaciju i tako pomogla mališanima. Želja nam je da i ove godine “Budi Melem” bude pokretač pozitivne promjene u društvu, sinonim za dobra djela i brigu za one najmlađe na kojima svijet ostaje. Budimo melem jedni drugima – baš kao što Melem brine o našoj koži, nježno i nenametljivo”, zaključila je Anamari.
Foto: PR
Udruga “RTL pomaže djeci” i ove se godine pokazala kao idealan partner na projektu. Zahvaljujući svom dugogodišnjem profesionalnom radu i transparentnom poslovanju, a kroz podršku projektima neprofitnih organizacija koje se bave djecom diljem Republike Hrvatske, Udruga ima izvrstan uvid u to gdje je pomoć najpotrebnija. Uz bezrezervnu podršku Konzuma, “Budi Melem” kolekcija prodavat će se od srpnja u svim Konzumovim prodavaonicama, kao i na njihovoj internetskoj stranici. Sva će se prikupljena sredstva donirati putem zaklade “Budi Melem” udruzi “RTL pomaže djeci” početkom prosinca, za pomoć radu udruge.
“Budimo melem” jedni drugima, potražite omiljene Melem proizvode u novoj, veseloj ambalaži i podržite projekt.
Djeci iz Osijeka, Zagreba, Bedekovčine, Ivanca, Karlovca, Pule, Rijeke i Splita iz Zaklade poručili su: "Snaga nije u tome da nikada ne padnemo, nego da svaki puta ustanemo. Vjerujte u sebe jer vaš put je jedinstven, možete promijeniti i sebe i svijet oko vas."
U predivnom prostoru TISTI cvjećarne u Ljubljani, Xiaomi je predstavio nove nosive uređaje iz Xiaomi 15T serije: pametni sat Xiaomi Watch S4 41 mm i Xiaomi OpenWear Stereo Pro bežične slušalice, uz kreativne radionice florista Žige Breskvar Tillera i majstora matche Iana Polaka Rožaca