Aleksandra Dojčinović novom Pre-Fall kolekcijom otvara iduće poglavlje svog dugovječnog brenda

Kampanja koja redefinira "tihi luksuz" u domaćoj modi

Aleksandra Dojčinović, Marie Claire Hrvatska
925STUDIO
Piše Marie Claire
objavljeno 24/06/2025 u 13:57

S prvim danima ljeta, jedan od najdugovječnijih hrvatskih brendova, Lei Lou by Alex Dojčinović, predstavlja Pre-Fall kampanju s komadima koji se ne prilagođavaju sezoni – već je definiraju. Uz to, ovom kampanjom nagrađivana hrvatska dizajnerica otvara jedno sasvim novo poglavlje za svoj brend – s izrazito profinjenim, potpuno osvježenim stilskim jezikom i s jasnom, čistom estetikom, u kojoj se lako prepoznati i kojoj se još lakše prepustiti.

Aleksandra Dojčinović, Marie Claire Hrvatska
Foto: 925STUDIO

Kolekcija, koja predstavlja prvi veliki korak u novi vizualni identitet brenda, zamišljena je kao most između sezona, s naglaskom na besprijekorno krojene komade, koje se nose jednako elegantno u ljetnim večerima i ranim jesenskim danima. Kampanja ovaj put stavlja naglasak na luksuznu minimalističku “quiet luxury” estetiku, oslanjajući se na pomno birane premium materijale poput kašmira, najfinije vune, svile, istih onih koje u svojim kolekcijama koriste vodeći luksuzni brendovi današnjice. Krojevi su precizni, strukturirani i nenametljivo moćni, osmišljeni da istaknu siluetu bez agresije, s ramenima u prvom planu. Pa iako je Lei Lou oduvijek bio brand takozvanog “tihog luksuza”, s ovom kampanjom Aleksandra brend zaista diže na svjetsku razinu, s komadima koji više nisu tek puka elegancija, već i odlična investicija u “capsule wardrobe”, nešto što ćete nositi i ponavljati godinama.

Aleksandra Dojčinović, Marie Claire Hrvatska
Foto: 925STUDIO

„Kreativna priča kampanje vješto balansira između “dark romance” senzibiliteta i urbane sofisticiranosti, a za spomenuta prepoznatljiva ramena čak smo ovom prilikom razvijali naramenice i krojeve kojima smo konstrukciju kompletne kolekcije digli na najviši mogući nivo. Mislim da smo kao brand sazrijeli i da je naša publika s nama sazrijela za ovu novu eru brenda u kojoj suzdržana dekadencija komunicira sama za sebe, jer stil, opće je poznato, znači formu, materijal i stav, a ne brand ušiven na etiketi“ – govori Dojčinović.

Aleksandra Dojčinović, Marie Claire Hrvatska
Foto: 925STUDIO

Koloristički je kolekcija, logično, vrlo monokromatska i neutralna – prevladavaju bež, tamnoplava i off-white, s tek pokojim iznenađenjem u vidu crvene, ponajviše zahvaljujući detaljima, naušnicama ili sandalama s kristalima, ali i jednoj scenski snažnoj haljini, o kojoj će se sigurno dugo pričati. Sve ostalo ostaje nenametljivo, sofisticirano, pročišćeno i lišeno svakog viška, apsolutno savršeno klasično, s pomakom, s estetikom vrlo bliskom svim generacijama, od X do Alpha.

Vidi sve