Je li pop-up “pregazio” influencere? Omiljen marketinški alat brendova u 2025. godini vraća moć potrošačima
U 2025. brendovi ponovno stavljaju naglasak na same potrošače - bez posrednika

Prije nekoliko godina influenceri su bili najbitnija marketinška stavka pri reklamiranju novih proizvoda velikih i malih brendova, no već se prošle godine počelo šuškati da će se moć koju imaju influenceri ponovno prebaciti na samog potrošača.
Tako su na internetu sve više tražene recenzije i mišljenja “stvarnih ljudi”, filtriraju se influenceri koji imaju uistinu kvalitetan i jedinstven sadržaj, a u stvarnom životu svakih nekoliko tjedana diljem svijeta niču novi pop-up eventi zbog kojih marketinški timovi raznoraznih brendova zadovoljno trljaju ruke. Kako i ne bi, kad je ova špranca uzbudljiva, atraktivna i pristupačna, a uz to i neodoljivo privlačna jer svaki pop-up ima kratak rok trajanja.
Pop-up događanja nisu ništa novo i u porastu su već posljednjih desetak godina, no čini se da je ovaj poslovni model doslovce “eksplodirao” na sceni mode i ljepote u 2025. godini u kojoj kupci ne mogu dočekati vidjeti na kakvu će originalnu ideju sve doći njihovi omiljeni brendovi.
Pop-up vraća moć samim kupcima
Karijera influencera, naravno, još uvijek nije gotova, no marketinški stručnjaci kažu da ćemo tek vidjeti kako će se transformirati u nadolazećim godinama. Naime, dok mnogi influenceri gube legitimitet jer su počeli mahnito prihvaćati sve suradnje i reklamirati sve i svašta kao “jedinstveno i najbolje”, stručnjaci kažu da su se u 2025. zadržali oni koji su radili “bistre glave” te ostali dosljedni vlastitom brendu.
pročitajte još
Na veliko zadovoljstvo potrošača, brendovi su se ponovno odlučili posvetiti baš njima, bez glamuroznih posrednika u obliku influencera, te pripremiti pop-up evente na kojima baš svi zainteresirani uživo mogu pogledati i isprobati proizvode, doći do vrijednih informacija i pritom zaraditi pokoji poklončić – poput testera kreme i parfema, personalizirane šalice kave ili cvijeća uz fotke za uspomenu i druženje s istomišljenicima.
Druženje je ponovno popularnije od scrollanja?
Pop-up eventi na taj način stvaraju osjećaj zajedništva i osiguravaju si vjernost kupaca koji su zadovoljni napustili njihov pop-up.
Sve veći broj pop-up evenata zahtijeva i puno mašte pa tako kreativni timovi brendova marljivo rade da bi osmislili nešto novo i uzbudljivo te zadivili svoje potencijalne klijente, a mnogi od njih u tom segmentu briljiraju.
Ovo su neka od najboljih pop-up evenata koji su nas u 2025. oduševili svojom originalnošću!
Summer Fridays i Café Kitsuné
Popularan kozmetički brend proljetos je napravio suradnju s kultnim kafićem Café Kitsuné i tako spojio ono što njihove obožavateljice najviše vole – druženje i gossip uz ukusnu kavicu i najnovije beauty proizvode.
Nespresso La Plage u Cannesu
Kavica Nespresso vratila se u Cannes, uz nevjerojatan pop-up na plaži u kojem prevladavaju pastelne boje i najukusniji napici s kofeinom. Tko se ne bi volio zavaliti na jednu od ovih ležaljki?
Ouai kemijska čistionica
Poznati brend proizvoda za njegu kose (koji je osnovala frizerka Kendall Jenner) svoj je novi suhi šampon predstavio uz pop-up u obliku kemijske čistionice u New Yorku! Ovo je primjer pamtljivog marketinga na svom vrhuncu.
The Ordinary pop-up u Singapuru
Slavni brend kozmetike svoj je novi proizvod sa zaštitnim faktorom predstavio na pop-up eventu na kojem su posjetitelji mogli napraviti svoju vlastiti narukvicu s porukom ili svojim imenom. Ovaj nostalgičan pristup navodno je oduševio ekipu, koja je jedva dočekala da se vrata pop-upa otvore.
Prada Picnic u Parizu
Prada Beauty diljem svijeta promovira slavni miris “Paradox” putem pop-up evenata, no moramo priznati da je “piknik” s pogledom na Eiffelov toranj koji su postavili u Parizu uistinu veličanstven.