Je li pop-up “pregazio” influencere? Omiljen marketinški alat brendova u 2025. godini vraća moć potrošačima

U 2025. brendovi ponovno stavljaju naglasak na same potrošače - bez posrednika

pop up eventi marie claire hrvatska
INSTAGRAM: @PRADABEAUTY/ @NESPRESSO
Piše Dina Plevnik
objavljeno 26/06/2025 u 09:00

Prije nekoliko godina influenceri su bili najbitnija marketinška stavka pri reklamiranju novih proizvoda velikih i malih brendova, no već se prošle godine počelo šuškati da će se moć koju imaju influenceri ponovno prebaciti na samog potrošača.

Tako su na internetu sve više tražene recenzije i mišljenja “stvarnih ljudi”, filtriraju se influenceri koji imaju uistinu kvalitetan i jedinstven sadržaj, a u stvarnom životu svakih nekoliko tjedana diljem svijeta niču novi pop-up eventi zbog kojih marketinški timovi raznoraznih brendova zadovoljno trljaju ruke. Kako i ne bi, kad je ova špranca uzbudljiva, atraktivna i pristupačna, a uz to i neodoljivo privlačna jer svaki pop-up ima kratak rok trajanja.

Pop-up događanja nisu ništa novo i u porastu su već posljednjih desetak godina, no čini se da je ovaj poslovni model doslovce “eksplodirao” na sceni mode i ljepote u 2025. godini u kojoj kupci ne mogu dočekati vidjeti na kakvu će originalnu ideju sve doći njihovi omiljeni brendovi.

Pop-up vraća moć samim kupcima

Karijera influencera, naravno, još uvijek nije gotova, no marketinški stručnjaci kažu da ćemo tek vidjeti kako će se transformirati u nadolazećim godinama. Naime, dok mnogi influenceri gube legitimitet jer su počeli mahnito prihvaćati sve suradnje i reklamirati sve i svašta kao “jedinstveno i najbolje”, stručnjaci kažu da su se u 2025. zadržali oni koji su radili “bistre glave” te ostali dosljedni vlastitom brendu.

Na veliko zadovoljstvo potrošača, brendovi su se ponovno odlučili posvetiti baš njima, bez glamuroznih posrednika u obliku influencera, te pripremiti pop-up evente na kojima baš svi zainteresirani uživo mogu pogledati i isprobati proizvode, doći do vrijednih informacija i pritom zaraditi pokoji poklončić – poput testera kreme i parfema, personalizirane šalice kave ili cvijeća uz fotke za uspomenu i druženje s istomišljenicima.

Druženje je ponovno popularnije od scrollanja?

Pop-up eventi na taj način stvaraju osjećaj zajedništva i osiguravaju si vjernost kupaca koji su zadovoljni napustili njihov pop-up.

Sve veći broj pop-up evenata zahtijeva i puno mašte pa tako kreativni timovi brendova marljivo rade da bi osmislili nešto novo i uzbudljivo te zadivili svoje potencijalne klijente, a mnogi od njih u tom segmentu briljiraju.

Ovo su neka od najboljih pop-up evenata koji su nas u 2025. oduševili svojom originalnošću!

Summer Fridays i Café Kitsuné

Popularan kozmetički brend proljetos je napravio suradnju s kultnim kafićem Café Kitsuné i tako spojio ono što njihove obožavateljice najviše vole – druženje i gossip uz ukusnu kavicu i najnovije beauty proizvode.

pop up eventi marie claire hrvatskaINSTAGRAM: @SUMMERFRIDAYS pop up eventi marie claire hrvatskaINSTAGRAM: @SUMMERFRIDAYS pop up eventi marie claire hrvatskaINSTAGRAM: @SUMMERFRIDAYS

Nespresso La Plage u Cannesu

Kavica Nespresso vratila se u Cannes, uz nevjerojatan pop-up na plaži u kojem prevladavaju pastelne boje i najukusniji napici s kofeinom. Tko se ne bi volio zavaliti na jednu od ovih ležaljki?

pop up eventi marie claire hrvatskaINSTAGRAM: @NESPRESSO

Ouai kemijska čistionica

Poznati brend proizvoda za njegu kose (koji je osnovala frizerka Kendall Jenner) svoj je novi suhi šampon predstavio uz pop-up u obliku kemijske čistionice u New Yorku! Ovo je primjer pamtljivog marketinga na svom vrhuncu.

pop up eventi marie claire hrvatskaINSTAGRAM: @OUAI

 

The Ordinary pop-up u Singapuru

Slavni brend kozmetike svoj je novi proizvod sa zaštitnim faktorom predstavio na pop-up eventu na kojem su posjetitelji mogli napraviti svoju vlastiti narukvicu s porukom ili svojim imenom. Ovaj nostalgičan pristup navodno je oduševio ekipu, koja je jedva dočekala da se vrata pop-upa otvore.

pop up eventi marie claire hrvatska pop up eventi marie claire hrvatskaINSTAGRAM: @THEORDINARY

Prada Picnic u Parizu

Prada Beauty diljem svijeta promovira slavni miris “Paradox” putem pop-up evenata, no moramo priznati da je “piknik” s pogledom na Eiffelov toranj koji su postavili u Parizu uistinu veličanstven.

pop up eventi marie claire hrvatska pop up eventi marie claire hrvatskaINSTAGRAM: @PRADABEAUTY

Vidi sve