Modna revolucija je stigla: Coperni upravo predstavio liniju odjeće koja – pomlađuje kožu

Tko je rekao da moda i ljepota ne idu 'ruku pod ruku'?

coperni linija odjeće, Marie Claire Hrvatska
Instagram: @coperni
Piše Ana-Lena Cvitanušić
objavljeno 03/10/2025 u 11:00

Malo je toga što nas danas može iznenaditi u svijetu mode, a taman kada pomislimo da smo sve već vidjeli, pojavi se inovacija koja nas ponovno obori s nogu. Upravo to dogodilo se s novom kolekcijom brenda Coperni, C+ carewear, koja u svoje futurističke komade uvodi ni više ni manje nego – skincare.

C+carewear je revolucionarna kolekcija koju želimo imati

Francuski modni brend Coperni već je dobro poznat po svom tehnološkom pristupu modi. Do sada smo svjedočili njihovim inovativnim (i itekako viralnim) kreacijama poput kultne Air Swipe torbe napravljene od ‘zraka’, ali i revijama koje su uključivale robote. Sada je na red stigla C+ carewear, minimalistička kolekcija koja uključuje regenerirajuće tajice, bodi i gornji dio u dvije nijanse – crnoj i sivoj. Ako vam zvuči obično, stvarnost je suprotna – jer svaki komad donosi benefite za njegu kože.

Instagram: @coperni

U suradnji sa švicarskom kompanijom HeiQ, koja razvija napredne tehnologije za tekstilnu industriju, Coperni je osmislio komade koji sadrže mješavinu prebiotika i probiotika u svakom gramu tkanine. Ovi se sastojci aktiviraju u dodiru s kožom, a zahvaljujući tehnologiji ‘sporog otpuštanja’, pomažu u jačanju prirodne barijere kože, balansiranju mikrobioma i poticanju prirodnih regenerativnih procesa kože – te je tako i pomlađuju.

Da bi stvar bila još nevjerojatnija, svaki komad izrađen je od elastične tkanine koja se rasteže u 4 smjera, pa osim što djeluje na ljepotu kože, pruža i slobodu pokreta. Dakle, poruka je jasna – odjeća bi uskoro mogla postati ultimativno skincare iskustvo.

Instagram: @coperni

Gdje je nabaviti?

Ova revolucionarna kolekcija trenutačno je dostupna na službenim stranicama Copernija, a cijene proizvoda kreću se između 150 i 180 eura po komadu. Ako je suditi po reakcijama javnosti, kolekcija bi se mogla rasprodati u trenu, a vjerujemo da je ovo tek početak nove ere u kojoj bi granice između svijeta ljepote i mode mogle – nestati.

Vidi sve