Ljeto je pri kraju, što znači da se pripremamo i na promjene u našim parfemskim ormarićima. I dok možda još uvijek nemate određeni parfem na svom popisu želja, jedna stvar je sigurna – u nadolazećoj sezoni svi želimo cozy, kremasto i jednostavno.
Upravo se ova atmosfera krije u elegantnim mliječnim mirisa koji konačno dobivaju zasluženu pozornost, a jedan novi parfem na sceni mogao bi postati hit jeseni. Evo što sve trebate znati o viralnom Milk Orchidu.
Stigla je suradnja koju smo jedva čekali
Ljubitelje parfema ovih dana iznenadila je nevjerojatna vijest – brend Commodity lansirao je limitirano izdanje mirisa Milk Orchid, i to u suradnji sa slavnom “kraljicom mliječnih parfema” Emmom, koja stoji iza TikTok profila @perfumerism s više od pola milijuna pratitelja. Da, ova kolaboracija sve nas je “izula iz cipela”, a pogotovo kada smo zavirili u formulu koju je stvarno teško ne voljeti.
Instagram: @commodityeInstagram: @commodity
Pa, idemo redom. Bazu mirisa čine note kremastog mlijeka, sandalovine i makadamija, koji se u gornjim notama isprepleću s kokosom, bademovim cvijetom i smokvinim mlijekom. Ova mliječno-cvjetna harmonija zaokružuje se sofisticiranim mirisom magnolije i vanilijom orhidejom u srednjim notama.
Dakle, riječ je o pravoj drvenasto-cvjetnoj “eksploziji” mirisa, s naglaskom na mliječnim notama koje smo zavoljeli kod legendarnog Commodityjevog parfema Milk, a koji je sada predstavljen u osvježavajućem, revolucionarnom izdanju koje jedva čekamo isprobati.
Foto: Instagram: @commodityeInstagram: @commodity
Zahvaljujući svojoj nježnoj, a luksuznoj kompoziciji, Milk Orchid savršena je opcija za dnevne i večernje prilike, kad će privući pozornost bez previše nametljivosti. Uz to, zbog aromatičnih cvjetnih nota, izvrsno će se uklopiti i u prijelazno razdoblje između ljeta i jeseni.
Požurite, ponuda je ograničena!
Ako ste poput nas odlučili da je Milk Orchid parfem koji ove jeseni morate imati, vrijeme je da požurite s kupnjom. Naime, ograničeno izdanje mirisa stiže u online trgovinu Commodityja od 2. do 30. rujna, dok će na službenim stranicama Sephore biti dostupan od 31. kolovoza.
Miris trenutačno dolazi u bočici od 100 mililitara, za koju treba izdvojiti 155 dolara.
Djeci iz Osijeka, Zagreba, Bedekovčine, Ivanca, Karlovca, Pule, Rijeke i Splita iz Zaklade poručili su: "Snaga nije u tome da nikada ne padnemo, nego da svaki puta ustanemo. Vjerujte u sebe jer vaš put je jedinstven, možete promijeniti i sebe i svijet oko vas."
U predivnom prostoru TISTI cvjećarne u Ljubljani, Xiaomi je predstavio nove nosive uređaje iz Xiaomi 15T serije: pametni sat Xiaomi Watch S4 41 mm i Xiaomi OpenWear Stereo Pro bežične slušalice, uz kreativne radionice florista Žige Breskvar Tillera i majstora matche Iana Polaka Rožaca