Zbogom anonimnosti: Miley Cyrus postala je prvo zaštitno lice brenda Maison Margiela

Nova kampanja za kolekciju jesen/zima 2025. izazvala je podijeljene reakcije obožavatelja Maison Margiele

Maison Margiela
Maison Margiela
Piše Ana-Lena Cvitanušić
objavljeno 04/09/2025 u 09:00

U vrijeme kada luksuzni modni brendovi kreiraju kampanje prema aktualnim trendovima, dogodila se promjena koju ipak nitko nije očekivao. Slavni francuski brend Maison Margiela predstavio je svoje prvo zaštitno lice ikada, i izazvao podijeljene reakcije javnosti koje se ovih dana ne stišavaju. Evo o čemu je točno riječ.

Bianchetto, Tabi čizme i Miley Cyrus

Kim Kardashian, Cate Blanchett i Zendaya samo su neke od zvijezda koje su kroz godine nosile Maison Margiela komade na crvenim tepisima i glamuroznim događajima. Ovo je brend za koji znaju apsolutno svi, a osim po prepoznatljivim dekonstruiranim i minimalističkim modelima odjeće, tajna njegova uspjeha krila se u vječitoj anonimnosti i diskreciji.

Instagram: @maisonmargiela

Stoga, kada je brend ovih dana objavio kampanju za kolekciju jesen/zima 2025., s američkom pjevačicom Miley Cyrus kao prvim zaštitnim licem brenda u 37 godina postojanja, javnost je ostala podijeljena.

Pop diva pojavila se na apstraktnim portretima fotografa Paola Roversija, odajući počast poznatoj “bianchetto” tehnici iz 1989. godine, koja slavi autentičnu priču iza svakog komada. Kako? Pa, naravno, tijela potpuno prekrivenog bijelom bojom. Cyrus je u kampanji nosila i statement Tabi čizme, koje su zaštitni znak Maison Margiele.

Instagram: @maisonmargiela

Korak naprijed ili unatrag za Maison Margielu?

Iako je Miley nesumnjivo zvijezda ove kampanje- njezino lice to nije, barem ne u klasičnom smislu. Fokus je na apstraktnim siluetama i bijeloj boji, dok je lice često u sjeni prepoznatljivih komada.

Mnogi smatraju da je Maison Margiela ovim pristupom, i pod kreativnim vodstvom Glenn Martensa, pokušala održati savršen balans između filozofije anonimnosti kojom se brend vodio desetljećima, ali i nove ere kampanja u kojima su slavne zvijezde one koje komuniciraju s ciljanom publikom.

Instagram: @maisonmargiela

‘Paolove akt fotografije su toliko ikonične i prepoznatljive za njegov umjetnički izričaj. Stajati naga u modnoj kampanji bilo je nešto posebno, sve što sam nosila bila je boja i prepoznatljive Tabi čizme. U tom trenutku, Margiela i ja smo postale jedno’, ispričala je Miley u izjavi.

Dok su mnogi pohvalili približavanje kultnog brenda široj publici, neki obožavatelji kritiziraju odmak Maison Margiele od svog autentičnog pristupa koji je, u vrijeme kada se celebrityji iz dana u dan izmjenjuju u kampanja, bio dašak osvježenja i misterije koja je u modernoj eri sve više na cijeni. Hoće li se ova promjena pokazati kao nužna za evoluciju brenda ili je u pitanju tek trendovski eksperiment, ostaje za vidjeti.

Vidi sve