Upoznajte Austin Post, novi brend Post Malonea inspiriran kaubojskom estetikom
Prva modna kolekcija slavnog repera podigla je prašinu na ovotjednoj pariškoj reviji

Američki reper Post Malone zasigurno vam je poznat po hitovima “Better Now”, “Rockstar” i “Goodbyes”, a svojim obožavateljima sada je pokazao da uz glazbu ima i još jednu veliku ljubav – modu.
Naime, slavni glazbenik predstavio je svoj vlastiti brend Austin Post na ovotjednoj reviji u Hôtel de Bourdon u Parizu, i potpuno oduševio javnost. Evo što biste sve trebali znati o novom pothvatu rep zvijezde.
Austin Post, western stil, i konj na pisti
Modni brend Post Malonea tek se pojavio na sceni, a o njemu se već ne prestaje govoriti. Kako i ne bi, kad je slavni pjevač napravio spektakl jašući živog konja na pariškoj reviji, i to u nekadašnjoj vili genijalnog dizajnera Karla Lagerfelda. Da, ovo se doista dogodilo, no idemo redom.
View this post on Instagram
Sve vezano za ovaj brend ima svoju simboliku, počevši od činjenice da je Austin Post reperovo pravo ime. Njegova prva kolekcija pod nazivom Season One: At First Light upravo utjelovljuje svakodnevan modni izričaj koji Post Malone neprestano pokazuje u javnosti.
To su, naravno, western stil i kaubojska estetika koja se prožima kroz “traper na traper” komade koji kombiniraju različite teksture i nijanse trapera, jakne s resicama, karirane košulje i traperice sa zlatnim zvjezdicama, ali i kamenim te metalnim detaljima. Ne bi to bio stvarni “zapadnjački duh” da nije bilo kaubojskih šešira, ali i čizama koje je brend predstavio u suradnji s luksuznom kućom Lucchese Bootmaker iz Teksasa.

Je li Post Malone postao naš omiljen kauboj
Dok javnost često zna biti kritična prema modnim brendovima celebrityja, Post Malone ima tu sreću da ga na društvenim mrežama hvale gotovo svi. Na službenoj Instagram stranici Austin Posta ne prestaju se nizati pohvale obožavatelja, pa se mnogi tako raspituju gdje mogu kupiti komade iz nove kolekcije, a neki su repera prozvali i “svačijim omiljenom kaubojem”.

Očito je da krajnji cilj nije uvijek u praćenju aktualnih trendova, nego vlastite vizije na kreativan i neočekivan način, što kupci u konačnici uvijek cijene.
pročitajte još
“Samo sam htio napraviti brend s komadima koje bih i sam nosio, ali da ih ja stvorim. Sad imam 30 godina — ne odijevam se više tako upadljivo i praktički nosim isto svaki dan. Probudiš se, odjeneš košulju, navučeš hlače, staviš čizme i kreneš. To mi se sviđa kod ovoga”, ispričao je Post Malone za GQ, i tako nam možda otkrio tajnu svog velikog uspjeha.