“Birkin” torba u aparatu s igračkama najbolniji je prizor koji ćete danas vidjeti

Evo što se krije iza aparata s igračkama o kojem bruji cijeli modni svijet

Birkin torba, Marie Claire Hrvatska
Instagram: @ny_pain_official
Piše Ana-Lena Cvitanušić
objavljeno 18/09/2025 u 14:00

Tjedan mode u New Yorku službeno je završio, a umjesto o luksuznim kolekcijama, dizajnerskim licima i novim trendovima s pisti, ove godine najviše se priča o – neobičnoj instalaciji PAIN, “Birkin” torbi u aparatu s igračkama. Možda je ne prepoznajete po samom (i prilično catchy) imenu, ali ste ovih dana na nju zasigurno naletjeli na društvenim mrežama. Evo o čemu je točno riječ.

Tako blizu, a tako daleko

Što biste napravili kada biste vidjeli legendarnu Hermès Birkin torbu u aparatu za hvatanje plišanih igračaka? Pa, vjerojatno biste pripremili sav sitniš koji imate u novčaniku te se oboružali strpljenjem i koncentracijom kako biste je upravo vi, nakon bezbroj neuspjelih pokušaja, odnijeli kući.

Instagram: @ny_pain_official

“Birkin” torbu u aparatu s igračkama – nemoguće je osvojiti

Točno ovo pretpostavio je i kreativni studio Uncommon prilikom postavljanja instalacije u srcu njujorškog Sohoa, uz jedan sitan problemčić – “Birkinicu” je nemoguće osvojiti. Da, ovo je razlog iza imena koje sada ima puno više smisla, zar ne? Naime, cijeli mehanizam namjerno je prilagođen tako da, unatoč suzama i upornosti, nikako ne možete dohvatiti torbu.

Ipak, nada umire posljednja (i to osobito u vibrantnom gradu poput New Yorka) pa je cijela kampanja rezultirala dugim redovima u kojima je više od nekoliko stotina ljudi satima čekalo na svoju priliku. Naravno, svi pokušaji su propali, a upravo je ovo bila ideja iza kampanje koja je zamišljena kao stvarni odraz današnje hustle kulture – neprestano se trudimo, natječemo i borimo u korist “velike pobjede” koja nas čeka iza ugla, dok istovremeno nailazimo na neuspjeh, razočaranje i – mrvicu nade koja nam govori da je sve možda ipak moguće.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by PAIN (@ny_pain_official)

Kako je bilo za očekivati, instalacija je postala viralni hit upravo zbog te kontradikcije koja uvijek privlači ljude, a unatoč tome što nitko nije otišao kući s “Birkinicom”, reakcije su i više nego pozitivne. U tome je vjerojatno pomogla i činjenica da su posjetitelji ipak mogli otići kući s limitiranim merch komadima poput majica, torbi, šilterica i drugih cool dodataka.

Vidi sve