“Birkin” torba u aparatu s igračkama najbolniji je prizor koji ćete danas vidjeti
Evo što se krije iza aparata s igračkama o kojem bruji cijeli modni svijet

Tjedan mode u New Yorku službeno je završio, a umjesto o luksuznim kolekcijama, dizajnerskim licima i novim trendovima s pisti, ove godine najviše se priča o – neobičnoj instalaciji PAIN, “Birkin” torbi u aparatu s igračkama. Možda je ne prepoznajete po samom (i prilično catchy) imenu, ali ste ovih dana na nju zasigurno naletjeli na društvenim mrežama. Evo o čemu je točno riječ.
Tako blizu, a tako daleko
Što biste napravili kada biste vidjeli legendarnu Hermès Birkin torbu u aparatu za hvatanje plišanih igračaka? Pa, vjerojatno biste pripremili sav sitniš koji imate u novčaniku te se oboružali strpljenjem i koncentracijom kako biste je upravo vi, nakon bezbroj neuspjelih pokušaja, odnijeli kući.
“Birkin” torbu u aparatu s igračkama – nemoguće je osvojiti
Točno ovo pretpostavio je i kreativni studio Uncommon prilikom postavljanja instalacije u srcu njujorškog Sohoa, uz jedan sitan problemčić – “Birkinicu” je nemoguće osvojiti. Da, ovo je razlog iza imena koje sada ima puno više smisla, zar ne? Naime, cijeli mehanizam namjerno je prilagođen tako da, unatoč suzama i upornosti, nikako ne možete dohvatiti torbu.
pročitajte još
Ipak, nada umire posljednja (i to osobito u vibrantnom gradu poput New Yorka) pa je cijela kampanja rezultirala dugim redovima u kojima je više od nekoliko stotina ljudi satima čekalo na svoju priliku. Naravno, svi pokušaji su propali, a upravo je ovo bila ideja iza kampanje koja je zamišljena kao stvarni odraz današnje hustle kulture – neprestano se trudimo, natječemo i borimo u korist “velike pobjede” koja nas čeka iza ugla, dok istovremeno nailazimo na neuspjeh, razočaranje i – mrvicu nade koja nam govori da je sve možda ipak moguće.
View this post on Instagram
Kako je bilo za očekivati, instalacija je postala viralni hit upravo zbog te kontradikcije koja uvijek privlači ljude, a unatoč tome što nitko nije otišao kući s “Birkinicom”, reakcije su i više nego pozitivne. U tome je vjerojatno pomogla i činjenica da su posjetitelji ipak mogli otići kući s limitiranim merch komadima poput majica, torbi, šilterica i drugih cool dodataka.