Na platou Gradec započela još jedna Baš Naš priča!
Prvim su danom organizatori ujedno i najavili ovo 25-dnevno događanje
Postoje tri ključna načina na koje će AI zauvijek transformirati iskustvo internetske kupovine
Trend online shoppinga raste iz godine u godinu, a nimalo ne čudi zašto svi obožavamo taj pristup kupovini. Nekoliko klikova iz udobnosti doma donosi nam novu kolekciju omiljenog brenda na vrata, a ne treba ni spominjati online ponudu koja je puno raskošnija od one u tradicionalnim trgovinama.
Donedavno se činilo kao da proces online shoppingiranja ne može biti jednostavniji, dok nam umjetna inteligencija nije pokazala da – može!
Postoje tri ključna načina na koje će AI zauvijek transformirati iskustvo internetske kupovine, a na koje biste se jako lako mogli naviknuti.
Jedna od ključnih uloga AI-ja jest analiziranje podataka o kupcima. Višesatno scrollanje internetskim trgovinama u potrazi za poželjnim komadima uskoro će pasti u zaborav jer umjetna inteligencija identificira naše interese te sva prethodna ponašanja u online shoppingu.
Na početnoj stranici omiljenih brendova tako ćemo uvijek vidjeti omiljene boje, materijale i komade koje volimo, pa će cijeli proces biti brži i jednostavniji
Za razliku od tradicionalnih trgovina u kojima često moramo čekati na pomoć, umjetna inteligencija nudi mogućnost komunikacije s virtualnim asistentima na svakom koraku online shoppingiranja.
Oni doslovce odgovaraju na sva pitanja koje možete imati – od potrage za specifičnim uzorkom, najjeftinijim komadima ili specifičnostima artikla
Uz njihovu briljantnu asistenciju, imat ćete osjećaj kao da shoppingirate sa svojim sveznajućim prijateljem!
Ova hit značajka umjetne inteligencije poštedjela nas je mukotrpne potrage za outfitima koji su nam iskočili na Instagram feedu. Umjesto bezuspješnih pokušaja identifikacije brenda i kolekcije određenog komada, sada jednostavno možemo “ubaciti” fotografiju u sustav i prepustiti se čarima algoritma.
Naime, AI će pretražiti listu proizvoda nalik onima na izvornoj fotografiji te nam ih servirati na pladnju. Tako ćemo moći pronaći artikle koji stoje dvostruko manje, a izgledaju gotovo kao original.
Zvuči kao scena iz filma “Clueless”, no uskoro će postati stvarnost.
Hoće li nam AI iskustvo shoppinga oduzeti onaj predivan osjećaj opipavanja materijala i potrebe za šetnjom po buticima prije odlaska na kavicu, vidjet ćemo.