Fenomenalan potez: Zvijezda serije “White Lotus” u novoj kampanji brenda Jacquemus
Ovo je modna kampanja o kojoj ovaj tjedan svi govore!

Kad su modne kampanje u pitanju, nitko ih ne radi tako domišljato i kul kao kreativni tim modnog brenda Jacquemus. Kad ne barataju oversized komadima iz kolekcija brenda stvorenima putem AI-a, ekipa koja radi za brend Jacquemus angažira it djevojke i muškarce iz svijeta celebrityja za svoje kampanje te tako svaki put iznova oduševljava obožavatelje francuskog dizajnera koji je učinio pravu prekretnicu u svijetu mode. Nakon Jennie, Bad Bunnyja, Kristin Davis i Kendall Jenner, na red je stigla i jedna neočekivana zvijezda serije “White Lotus”, koja odnedavno oduševljava gledatelje nevjerojatnom trećom sezonom. Brend Jacquemus vrlo je zanimljivo za svoju mušku kampanju odabrao negativca iz serije, Jona Griesa, koji glumi misterioznog Grega koji je možda naručio ubojstvo jedne od omiljenih dama iz serije.
“Going bananas for Jon”
Nova proljetno/ljetna kampanja brenda Jacquemus za 2025. godinu, u kojoj prevladavaju motiv banana i žuta boja, tako je dobila fenomenalnu kampanju sa sloganom “Going bananas for Jon”, u kojoj 67-godišnji glumac pozira na golf terenu odjeven u komade koji se već nalaze na wish listama brojnih modno osviještenih muškaraca.
pročitajte još
Na fotografijama koje su odjeknule društvenim mrežama Jon nosi traperice i traper jaknu bez majice te tako otkriva Jacquemus bokserice s bananama – i goli torzo.
Da će banane biti u središtu njegovih novih kampanja Jacquemus je dao naslutiti sredinom siječnja kad je predstavio svoju proljetnu kolekciju pod nazivom La Croisière, u kojoj je bio i crno-bijeli uzorak banana.
Prošlog vikenda, tema s bananama sletjela je u njegovu novootvorenu trgovinu u Los Angelesu gdje su goste dočekali štandovi s bananama i najnoviji modni komadi dizajnera koji se trenutačno smatra najvećim kulerom u svijetu mode.
Savršen tajming za novu kampanju
Jon Gries pojavio se i na otvaranju te trgovine te pozirao uz ostale slavne uzvanike kao što su Cole Sprouse, Daniel Roseberry i drugi.
Ova kampanja definitivno je izvrstan spoj kul modnog brenda s jednako karizmatičnim američkim glumcem.