Jesu li KATSEYE djevojke snimile reklamu za Fendi?
'It' djevojke današnjice ove godine žare i pale modnom scenom!

Malo je stvari koje u svijetu prolaznih trendova možemo tvrditi sa sigurnošću, osim toga da ove godine svi pričaju o KATSEYE djevojkama. Yoonchae, Manon, Megan, Daniela, Lara i Sophia proslavile su se hitom ‘Gnarly’, a ako još uvijek niste pogledali spot, onda ste ih zasigurno vidjeli u nedavnoj kampanji ‘Better in Denim’ brenda Gap.
Podsjećamo, slavne dame plesale uz ritam pjesme ‘Milkshake’, jednog od najvećih hitova 2000-ih pjevačice Kelis, i pokazali nam kakve ćemo traperice nositi ove jeseni. Kampanja već broji milijunske preglede na Youtubeu i TikToku, no jeste li znali da su se KATSEYE cure već pojavile u Fendija?
Katseye kao ‘it’ djevojke današnjice koje modni brendovi obožavaju
Da, talijanska modna kuća u travnju je uistinu lansirala kampanju ‘Fendi For Yourself’ s članicama KATSEYE-ja, influencericom Narom Azizom Smith, te modelom Jordan Daniels u središtu pozornosti. ‘It’ djevojke današnjice pro dva najpoznatija modela torbe pozirale su držeći u rukama dva najpoznatija modela Fendi torbi- Baguette i Peekaboo.
‘Jeste li više Baguette? Ili više Peekaboo?’, bilo je glavno pitanje ove kampanje o kojem su, naravno, uskoro počeli raspravljati svi.
View this post on Instagram
Iako su luksuzne torbe u središtu ove kampanje, obožavatelji su jednaku pažnju posvetili ravnim frizurama članica grupe, tvrdeći da bi zbog njih šiške ‘ponovno mogle postati trend’.
‘Obožavam KATSEYE, baš ikonično’, ‘Ovo je tako ‘wow’, ‘Podržavam svaku kolaboraciju u kojoj su one’, bili su samo neki od komentara na službenom Instagram profilu Fendija, a možda su upravo ove pozitivne reakcije bile ključne da se KATSEYE djevojke u narednim mjesecima počnu pojavljivati baš svugdje.
pročitajte još
Baguette ili Peekaboo, pitanje je sad!
Ne možemo govoriti o ‘Fendi For Yourself’ kampanji bez da se osvrnemo na kultne Baguette i Peekaboo modele torbi, koje ćemo i ove jeseni viđati na ulicama gradovima.
Baguette je do danas ostao jedan od najprepoznatljivijih simbola 90-ih, a još uvijek se prisjećamo kako je Carrie Bradshaw prošetala ovaj model u Seks i Gradu i tako zaludjela obožavateljice diljem svijeta. Mala torba izvorno namijenjena za nošenje ispod pazuha danas dolazi u različitim varijantama i veličinama, no jedno je ostalo isto – legendarni FF logotip koji je još 1965. kreirao dizajner Karl Lagerfeld.
Bas kao što je to slučaj kod Baguettea, i Peekaboo model dizajnirala je obožavana Silvia Venturini Fend. Ova trapezoidna torbica stigla nam je 2008. godine, a naziv duguje kontrastnim bojama koje, prilikom otvaranja unutrašnjosti, stvaraju ‘peek’ efekt. Kroz godine smo vidjeli kako njezinu prepoznatljivu ručku u rukama drže sve najpoznatije celebrity dame, što samo potvrđuje reputaciju klasičnog modnog dodatka koji nikada, ama baš nikada, neće izaći iz mode.