Dharma Yoga Zagreb jedno je od vodećih mjesta za promicanje joge i holistički pristup životu
Joga i holistički pristup idealno se mogu integrirati u urbano okruženje, nudeći put prema unutarnjem miru, ravnoteži i zdravlju
Omiljen skincare brend The Ordinary predstavio je svoju prvu knjigu koja nas podučava o svim sastojcima koje koristimo u njezi kože, ali i otkriva gdje griješimo

Kanadski skincare brend The Ordinary obožavan je diljem svijeta, i to iz nekoliko ključnih razloga – njihovi su proizvodi učinkoviti, pristupačni i utemeljeni na znanosti. Ipak, svaka je koža drukčija, a ono što besprijekorno djeluje kod naših omiljenih trendseterica možda neće imati jednak učinak kod nas.
I dok se neprestano divimo novim skincare formulama koje obećavaju čuda, ali i sastojcima koje često ne znamo ni izgovoriti, The Ordinary je odlučio stati na kraj svim zabludama i objasniti nam što zapravo (ne) djeluje. Vrijeme je da upoznate “The Ingredients”.

Ako ste ovih dana u potrazi za praktičnom, ali edukativnom coffee table knjigom – upravo smo je pronašli! “The Ingredients” je prva knjiga popularnog brenda The Ordinary, a za cilj ima podučiti nas o sastojcima koje svakodnevno koristimo u svojoj skincare rutini. U vrijeme kad, zahvaljujući viralnim recenzijama i iskustvima drugih korisnika, često ne razmišljamo dovoljno o tome kako naša koža reagira na pojedine proizvode, ova knjiga vraća u fokus činjenice i znanost.
Znate li, primjerice, zašto je zapravo toliko važno očuvati kožnu barijeru? Ili zašto niacinamid kod nekih čini čuda, dok kod drugih izaziva crvenilo? Uz to, možete li sa stopostotnom sigurnošću pročitati deklaracije na proizvodima i prepoznati koji su beauty mitovi istiniti, a koji nisu? Danas je stvarno teško biti siguran, a “The Ingredients” stoga donosi odgovore koji će vam biti od koristi svaki put kad posegnete za beauty novitetima.

Naravno, sve to ne bi bilo potpuno bez genijalne marketinške kampanje koju ste ovih dana zasigurno vidjeli na društvenim mrežama. U sklopu promocije knjige, The Ordinary je predstavio i koncept pod nazivom “The Periodic Fable”, inspiriran klasičnim kemijskim periodnim sustavom elemenata u kojem se, umjesto kemijskih spojeva, nalazi 49 najčešćih marketinških fraza koje svakodnevno viđamo u skincare kampanjama.
Tako ćete u ovom “periodnom sustavu” pronaći izraze poput “vječna mladolikost”, “bez pora” ili “medicinski stupanj kvalitete” – sve one koje neprestano viđamo na pakiranjima, a iza kojih ne stoji nikakva stvarna znanost. Dakle, jasno je da “The Ingridients” nije samo obična knjiga o kozmetici nego i vodič za razumijevanje kompleksnog svijeta skincare sastojaka, i to bez filtera.

I dok na službenim stranicama brenda već sada možete pronaći “The Periodic Fable”, fizička knjiga “The Ingridients” trebala bi ugledati svjetlo dana sredinom studenoga. Za više informacija o objavi i dostupnosti knjige, svakako preporučujemo pratiti službene kanale brenda, gdje je već dostupna za prednarudžbu.