U svijetu filma i televizije, priprema za ulogu često uključuje sate proučavanja scenarija, rada s glumačkim trenerima i psiholoških analiza likova. No sve više glumaca otkriva još jedan, pomalo neočekivan alat za ulazak u lik – korištenje parfema.
Mnogi glumci koriste mirise kao pomoć u emocionalnom povezivanju s likovima koje tumače. S obzirom na to da je miris snažno povezan s pamćenjem i osjećajima, odabir parfema može pomoći u evociranju stanja uma, osobnosti i čak prošlosti lika.
Ove glumice imale su tajni trik za uživljavanje u lik kojim su briljirale na velikom platnu
Ana de Armas
Zanimljivo je da je upravo Chanel No. 5 bio izbor i glumice Ane de Armas tijekom snimanja filma “Blonde'”, u kojemu je također utjelovila Marilyn Monroe. Miris joj je pomogao da se približi legendarnoj ikoni i lakše transformira u lik.
PROFIMEDIA
Margot Robbie
Margot Robbie navodno je koristila parfeme brendova Playboy i Ed Hardy kako bi se transformirala u Harley Quinn i njezino drugo ja, dr. Harleen Quinzel, u filmu “Suicide Squad”.
PROFIMEDIA
Eliza Taylor
I Eliza Taylor koristila je mirise kao pomoć u glumi – u kriminalističkoj drami “Thumper” iz 2017. gdje je glumila policajku na tajnom zadatku u srednjoj školi, odlučila se za body sprej Victoria’s Secret dok je glumila srednjoškolku jer ju je podsjećao na vlastitu adolescenciju.
“Kad moj lik nije bio na dužnosti, htjela sam se osjećati zrelije i snažnije, pa sam nosila Burberry for Men”, rekla je. Tijekom snimanja serije “The 100”, gdje je glumila dva različita lika, koristila je Tom Ford Café Rose za Josephine, lik koji je utjelovljenje luksuza.
AAA
“Café Rose daje raskošan, elegantan i pomalo nestašan osjećaj“, objasnila je Taylor.
Za drugi lik, Clarke, odabrala je By Kilian Good Girl Gone Bad.
“To je naglašeno cvjetni parfem, ali s prizemljenim, drvenastim notama cedra, što je savršeno odgovaralo Clarke, liku koji je bio ljubazan i skroman, ali i borben, spreman zauzeti se kad treba“, nadodala je.
Jessica Chastain
Jessica Chastain, na primjer, koristi različite parfeme ovisno o ulozi. Za film “The Tree of Life” birala je lagane cvjetne note koje su odražavale nježan duh njezina lika. U filmu “The Help” odlučila se za kultni Chanel No. 5, u čast Marilyn Monroe, simbol ženstvenosti i glamura – što je pridonijelo oblikovanju njezine interpretacije.
PROFIMEDIA
Koji je vaš omiljeni parfem i u koji lik se vi transformirate kad ga nanosite?
Djeci iz Osijeka, Zagreba, Bedekovčine, Ivanca, Karlovca, Pule, Rijeke i Splita iz Zaklade poručili su: "Snaga nije u tome da nikada ne padnemo, nego da svaki puta ustanemo. Vjerujte u sebe jer vaš put je jedinstven, možete promijeniti i sebe i svijet oko vas."
U predivnom prostoru TISTI cvjećarne u Ljubljani, Xiaomi je predstavio nove nosive uređaje iz Xiaomi 15T serije: pametni sat Xiaomi Watch S4 41 mm i Xiaomi OpenWear Stereo Pro bežične slušalice, uz kreativne radionice florista Žige Breskvar Tillera i majstora matche Iana Polaka Rožaca