Kako je zapravo nastao slavan beauty brend Hailey Bieber: Iza poslovnog carstva krije se priča o kroničnoj bolesti
Otkako je lansirala svoj beauty brend Rhode, Hailey Bieber uspela se na ljestvici najprepoznatljivijih poduzetničkih lica

Otkako je 2022. lansirala svoj beauty brend Rhode, Hailey Bieber našla se na ljestvici najprepoznatljivijih poduzetničkih lica. Obožavatelji su odmah željeli isprobati skincare bestsellere koji Haileynu kožu čine tako besprijekorno čistom i sjajnom, a mnogi od njih postali su viralni na društvenim mrežama.
Čak štoviše, kad je u srpnju iste godine lansirala Peptide Glazing Fluid, Barrier Restore Cream i Peptide Lip Treatment, sva tri proizvoda rasprodala su se u samo deset minuta.
Velik je ovo uspjeh za brend koji je tek zagazio u beauty svijet, i to s mnogobrojnom konkurencijom “za vratom”
Beauty filozofija iza Rhodea
Prije svega, Hailey je predvodnica minimalističkog pristupa koji izgleda prirodno. Rhode je lansirala baš u trenutku kad je ovaj trend zaživio u svijetu, a obožavatelji su tražili načine kako postići njezin glazed donut izgled kože.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Međutim, ideja o skincare brendu nije došla iz vedra neba. Da se želi okušati u poduzetničkom svijetu Hailey je otkrila još 2019. godine u intervjuu za Vogue Australia.
“Definitivno sam provela neka tiha istraživanja. Nisam još ni s kim o tome razgovarala: ne želim ući u prostor ako ne mislim da mogu nužno donijeti nešto drukčije. Želim si dati vremena. Trebalo bi doći organski i želim stvarati samo stvari koje bih i sama voljela”, rekla je tada.
Supermodel poznat po svojoj savršenoj koži priznao je da se više od desetljeća borio s perioralnim dermatitisom, kroničnom upalnom bolešću kože koja izaziva crvene mrlje i osip
Objasnila je da je isprobala na desetke različitih proizvoda u potrazi za formulom koja će joj spasiti kožu, a bez stvarnog znanja o njihovoj učinkovitosti, pri kreiranju Rhodea odlučila se posavjetovati sa dermatološkim stručnjacima.
pročitajte još
“Očito, mogu u potpunosti priznati da ne znam što ne znam – pa sam došla na ideju da osnujem savjetodavni odbor za njegu kože. Doveli smo dermatologa, konzultirali smo se s kozmetičkim kemičarom… I tako smo zapravo oživjeli ove formule u laboratorijima”, ispričala je za Allure.
I doista – Hailey je osmislila koncept veganskih, cruelty-free skincare proizvoda izrađenih od recikliranih materijala. Ono što je najviše iznenadilo njezine obožavatelje jest cjenovna pristupačnost, s obzirom na to da je većina artikala na web-stranici brenda dostupna za manje od 40 dolara.
Rhode u središtu tužbe
Iako je javno priznala da nije beauty stručnjakinja, dio javnosti ostao je suzdržan prema Haileynoj skincare liniji.
No to je bio tek dio problema s kojima se susrela u prvim danima od osnutka
Naime, modni brend Rhode podignuo je optužnicu protiv supermodela, i to zbog povrede prava na žig. Osnivačice Purna Khatau i Phoebe Vickers tvrdile su da novonastali beauty brend, pod istim imenom, šteti njihovom dugogodišnjem poslovanju.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Premda je Hailey još 2018. pokušala otkupiti ime, Khatau i Vickers odbile su njezinu ponudu. Ipak, Savezni sud u New Yorku presudio je u Haileynu korist, dopuštajući joj da nastavi prodaju skincare proizvoda pod postojećim imenom.