Moglo bi vas iznenaditi: 40 % obožavatelja Formule 1 jesu žene

U području motorsporta i Formule 1 događa se prava mala revolucija

Formula 1, Marie Claire Hrvatska
INSTAGRAM: @1jessicahawkins
Piše Iva Matić
objavljeno 07/08/2025 u 14:00

U području motorsporta i Formule 1 događa se prava mala revolucija – žene su u utrkačkom timu bile gotovo nepoznanica, no to se ove godine počelo mijenjati. Žene napokon dobivaju prilike koje su zaslužile.

Sve je veći postotak zaposlenica u Formuli 1

Primjerice, Laura Mueller prva je žena inženjerka utrke u povijesti Formule 1 te je od ove godine uz Estebana Ocona u Haasu.

Zatim, voditeljica je bivša vozačica Naomi Schiff, za koju mnogi ističu koliko je talentirana, a upravo svojim komentarima sada oplemenjuje cijelu priču.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Naomi Schiff-D (@naomischiff)

Krajem prošle godine, FIA (upravljačko tijelo F1), zabilježilo je veliki porast zaposlenica – žene čine 32 % zaposlenih, a gotovo polovica njih zauzima vodeće pozicije.

Razni kozmetički brendovi “trljaju ruke”

Neki će reći i da se motorsport može zahvaliti Box to Box Filmsu i Netflixu na sve većoj popularnosti ovog sporta na društvenim mrežama zbog izuzetno popularnog dokumentarnog filma “Drive to Survive”. Ovaj dokumentarac prati rad timova Formule 1 izbliza, a potaknuo je i novu generaciju djevojaka i žena da na TikToku komentiraju utrke te čak i nose garderobu inspiriranu bojama timova.

Tako se pokazalo da je trenutačno 40% navijača ženskog spola, pa su se tome prilagodili i veliki svjetski brendovi. Šminka, njega kose, moda, sve je to nešto što bi se vrlo rijetko moglo povezati s motorsportom (njegovim fanovima, kao i vozačima), ali ipak dolaze neka nova vremena. Sve je više suradnji između beauty brendova i članova timova Formule 1, poput Jessice Hawkins i Joanne Ciconte.

Vidi sve