Ljeto u Palmanova Villageu: Ispunjeno shoppingom, zabavom i glazbom uživo
Palmanova Village kao šetnja kroz stil i modu uz pregršt prilika za opuštanje i zabavu za cijelu obitelj
Svi žele znati više o najpopularnijem "seks-simbolu" iz Velike Britanije
Ovih dana gotovo je nemoguće scrollati društvenim mrežama bez ponekog prizora Jonathana Baileyja. A to ni ne čudi jer je upravo britanski glumac jedno od najpopularnijih lica 2025. godine. Ako vam je njegovo ime i dalje “u magli”, zasigurno ćete ga poznavati kao lorda Anthonyja Bridgertona iz serije “Bridgerton”, ili pak Fiyera iz filma “Wicked”. No, Jonathan je puno više od šarmantnog lica na ekranu – on je čovjek koji se ne boji pokazati svoju ranjivu stranu, zagovornik LGBTQ+ prava i prava modna ikona!
Svaki glumac u svojoj karijeri ima jednu ulogu koja ga je lansirala u zvijezde, a za Jonathana je to nesumnjivo ona u “Bridgertonu”. Javnost ga je zavoljela u drugoj sezoni hit serijala, kada smo s uzbuđenjem pratili odnos Anthonyja i Kate Sharme (koju je utjelovila Simone Ashley). Zapravo, njihova kemija toliko je oduševila javnost da su mnogi obožavatelji čak pisali peticije za njihov povratak u trećoj sezoni. No ovo je rasprava za neku drugu prigodu. Uloga u ovom serijalu Jonathanu je (osim titule lorda) donijela još jednu – onu seks-simbola. “Glumac koji misli da je seks-simbol? Cringe”, komentirao je Bailey u intervjuu za GQ, i tako jasno dao do znanja što misli o imidžu zavodnika.
U istom razgovoru otvoreno je progovorio o svojoj seksualnosti, priznavši kako su ga u prošlosti savjetovali da zbog karijere skriva svoj identitet. Ipak, danas ga poznajemo kao jednog od najžustrijih zagovornika LGBTQ+ zajednice, a mnoge je oduševio i ulogom u seriji “Fellow Travelers”, gdje tumači ulogu gay muškarca Tima Laughlina.
“Radije ću držati svog dečka za ruku u javnosti ili staviti vlastitu fotografiju na Tinder i ne brinuti se toliko zbog toga – nego dobiti neku ulogu”, izjavio je slavni glumac.
Sve ove karakteristike učinile su ga jednim od najpoželjnijih muškaraca današnjice, a to je prepoznao i talijanski brend aperitiva Martini, koji ga učinio zaštitnim licem ljetne kampanje “Off Script” (i uz to najavio novu eru slavnog brenda!). Neodoljivi kadrovi snimljeni na jugu Italije ovih dana obišli su svijet, s Jonathanom u prvom planu, koji u mediteranskom stilu promovira ukusni novi napitak Martini Bianco Spritz.
“Ovog ljeta pozivam sve da udahnu, zarone, skrenu s piste i budu razigrani. Živite malo drukčije… Naravno, s Martini Spritzom u ruci’, rekao je Bailey u kampanji, i nema tko ga nije odlučio poslušati.
Jonathan se ovih dana našao i u novoj epizodi popularne YouTube emisije “Chicken Shop Date” s Amelijom Dimoldenberg, gdje je govorio o filmu “Jurassic World Rebirth”, statusu svoje veze, svojim sestrama, načinu na koji flertuje i mnogim drugim stvarima koje su potpuno zaludjele javnost.
Osmominutni intervju na YouTubeu pregledan je više od milijun puta u samo tri dana, a fanovi u komentarima su odlučni: “Savršen je”, “Ima zaraznu energiju”, “Konačno dobiva zasluženu pozornost”…
Uživajte!