U samom srcu Zagreba, prestižan Met Boutique Hotel jučer je poslužio kao savršena kulisa
za jedno od najočekivanijih događanja sezone – Sunset Soirée by Abrienne. Na očaravajućem
rooftop prostoru s pogledom na Zagrebačku katedralu, više od 150 pažljivo odabranih gostiju – poduzetnika, kreativaca i osoba iz poslovnog svijeta uživalo je u nezaboravnom spoju sofisticiranosti, umjetnosti i inspiracije.
Organizaciju potpisuje kreativna agencija Abrienne, poznata po besprijekornim konceptima i jedinstvenim događajima. Sunset Soirée nije bio samo još jedno društveno događanje nego i platforma za razmjenu ideja, povezivanje i stvaranje novih suradnji u opuštenoj i elegantnoj atmosferi zalaska sunca.
PromoAbrienne Agencija, organizatorice
Glazba, atmosfera i vrhunska gastronomija
Za glazbenu kulisu večeri pobrinuo se DJ Mathew Bee, dok su nepce gostiju oduševljavali
kulinarski specijaliteti restorana Valmarie, smještenog unutar Met Boutique hotela, koji je
svojim kreativnim pristupom gastronomiji dao poseban pečat večeri. Uz to, gosti su uživali u bogatoj ponudi pića, među kojima se isticao neizostavan Aperol Spritz.
Promo
Essence kutak koji je sve oduševio
Posebnu pažnju plijenio je essence kutak – razigran, šaren i interaktivan prostor koji je u
potpunosti oduševio uzvanike. Kao generalni pokrovitelj večeri, essence – najpoznatiji
europski make-up brend – pokazao je zašto je toliko voljen među mlađom populacijom.
Njihova zona, uređena u prepoznatljivom essence stilu, bila je pravi magnet za sve goste.
Okružena candy cornerom punim slatkiša koji su predstavljali okuse, mirise i teksture novih proizvoda, essence je vizualno i senzorno prenio autentičnu poruku brenda – mladenački, razigrano, šareno i pristupačno.
Promo
U fokusu su bila njihova trenutačno najviralnija sjajila – JUICY BOMB shiny lipgloss, JUICY BOMB glossy butter balm i JUICY BERRY tinted lip & cheek balm – poznata po
voćnim notama, atraktivnim pakiranjima i zabavnim teksturama koje osvajaju korisnike
diljem svijeta.
Uzvanici su mogli sudjelovati u Lucky Drop aktivaciji i osvojiti essence proizvode, a
dodatna atrakcija bio je polaroid kutak – gdje su se gosti fotografirali ispred essence zone i
kući ponijeli simpatične uspomene koje su zabilježile trenutke večeri.
Event ne bi bio potpun bez snažne podrške ostalih sponzora: Aperol Spritz, RŌE kupaći kostimi, Optoteka, KAI Sea Moss Gel, Nude & Rude, Nutripharm, Violeta, UFF Drinks, Sana Delikatese, GreenOn i Maritimo Recycling – svi su oni dodatno obogatili iskustvo gostiju.
Na kraju večeri, svi su uzvanici ponijeli kući pomno osmišljene goodie bagove, oplemenjene
proizvodima upravo ovih partnera. Taj mali znak pažnje bio je simbol zahvalnosti, ali i
produžetak užitka koji je Sunset Soirée donio.
Sunset Soirée by Abrienne još jednom je pokazao snagu domaće kreativne scene i važnost
umrežavanja u inspirativnom okruženju. Događanje je ostavilo snažan dojam, a interes za sljedeće izdanje već sada nadmašuje očekivanja.
Djeci iz Osijeka, Zagreba, Bedekovčine, Ivanca, Karlovca, Pule, Rijeke i Splita iz Zaklade poručili su: "Snaga nije u tome da nikada ne padnemo, nego da svaki puta ustanemo. Vjerujte u sebe jer vaš put je jedinstven, možete promijeniti i sebe i svijet oko vas."
U predivnom prostoru TISTI cvjećarne u Ljubljani, Xiaomi je predstavio nove nosive uređaje iz Xiaomi 15T serije: pametni sat Xiaomi Watch S4 41 mm i Xiaomi OpenWear Stereo Pro bežične slušalice, uz kreativne radionice florista Žige Breskvar Tillera i majstora matche Iana Polaka Rožaca