Dharma Yoga Zagreb jedno je od vodećih mjesta za promicanje joge i holistički pristup životu
Joga i holistički pristup idealno se mogu integrirati u urbano okruženje, nudeći put prema unutarnjem miru, ravnoteži i zdravlju
Nova istraživanja pokazuju da se kupci okreću kvaliteti, ali i već nošenim proizvodima koji imaju priču

Svijet fast fashion mode zahuktava se iz godine u godinu, podržan trendovima koji se zahvaljujući društvenim mrežama izmjenjuju sve brže i brže, a koje high street brendovi izbacuju doslovce kao na traci. Trgovine su prepune, a online dućani cvjetaju, no najnovija izvješća pokazuju da su se ljudi već pomalo umorili od neprestane utrke za trendovima i da se sve više okreću second-hand modi.
Je li riječ o rezultatu financijske krize ili prosvjećenju, teško je reći, vjerojatno se radi o kombinaciji. Evo što pokazuje novo izvješće.
Deseto izdanje izvješća o stanju mode @mckinseyco i @bof Insights ističe hitnu potrebu za promjenom u industriji, pri čemu 46 % modnih rukovoditelja očekuje pogoršanje uvjeta u industriji u 2026.
Zabrinjavajuće je da se ove godine teme vezane za održivost ne pojavljuju među deset najvažnijih tema izvješća, što naglašava kontinuirano povlačenje industrije iz programa održivosti.

Ipak, nalazi ukazuju na širu promjenu u raspoloženju potrošača, pri čemu se potrošnja pomiče prema vrijednosti, kvaliteti i dugovječnosti. Sve više potrošača podržava brendove koji su u skladu s njihovim vrijednostima i identitetom, pri čemu 62 % kaže da imaju emocionalnu vezu s brendovima od kojih najviše kupuju, a 43 % otkriva da im je kvaliteta važnija nego ikad (u odnosu na 30 % u 2023.), kako izvještava Eco Age.
Zanimljivo je i da tržište rabljene odjeće nastavlja rasti, a očekuje se da će do 2027. dosegnuti 317 milijardi dolara i rasti dva do tri puta brže od tržišta prve ruke od 2025. do 2027. godine
Generacija Z i milenijalci i dalje su ključne skupine potrošača odgovorne za ovaj rast
Motivacija potrošača da se odluče na rabljenu odjeću sad se proteže izvan budžeta, a 61 % potrošača kaže da bi nastavili kupovati preprodaju čak i da imaju više novca, iz ljubavi prema pronalaženju jedinstvenih komada i “uzbuđenja lova”. Porast tržišta rabljene odjeće i dalje remeti industriju, dokazujući da je odjeća koja već postoji najsnažniji oblik otpora.

U 2026. godini gotovo tri četvrtine rukovoditelja očekuje povećanje cijena – povećanje od 19 % u odnosu na 2025. godinu, ali s obzirom na to da rezultati dokazuju da potrošači žele ponovno uspostaviti vezu s vrijednošću odjeće, ako brendovi podignu cijene bez poboljšanja kvalitete ili dizajna – riskiraju gubitak potrošača i potpuno narušavanje vrijednosti brenda.