Kojoj se luksuznoj torbici najviše povećala vrijednost u zadnjih 5 godina?
Ova kultna torbica najbolja je modna investicija, smatraju stručnjaci.

It-torbice dolaze i prolaze no samo neki modeli prerastaju u klasike. Ove godine najviše se priča o povratku torbe Chloe Paddington i o modelima kuće Saint Laurent koje je je proglašena najpopularnijim brendom 2025., a svjetla budućnost predviđa se i novoj torbi pod nazivom Valerie, koju je Jacquemus posvetio majci. Ipak, niti jedna od tih torbi još se ne nalazi u “prvoj postavi” luksuznih torbica koje se prenose s koljena na koljeno poput nasljeđa, a kojima vrijednost stalno raste. Koja je torba najviše dobila na vrijednosti u posljednjih pet godina?
Najviše se isplati uložiti u…
Novo istraživanje koje je naručila tvrtka FashionNica fokusiralo se na proučavanje podataka o cijenama iz vodiča za cijene robnih marki, rezultata aukcija i platformi za preprodaju kako bi izračunala povećanje u dolarima i postocima. Analizirajući luksuzne predmete poput torbica, tenisica, nakita i satova, studija je utvrdila koji su komadi dobili na vrijednosti između 2020. i 2025. godine.
pročitajte još
Ispitivanjem ukupno 20 luksuznih modnih predmeta, praćenjem njihovih maloprodajnih i preprodajnih cijena kako bi se izmjerilo kako potražnja kolekcionara i cijene robnih marki utječu na vrijednost tijekom petogodišnjeg razdoblja, utvrđeno je da su sedam od deset najluksuznijih predmeta na popisu torbice, a Chanel Classic Flap Bag zauzela je prvo mjesto.

Vjerovali ili ne, na drugom mjestu nalazi se kovčeg iz kolaboracije Louis Vuitton x Supreme, dok je na trećem mjestu Louis Vuitton x Takashi Murakami Speedy 30.
Hermes Berkin 35 u modelu od krokodilske kože nalazi se na četvrtom mjestu.
Zašto je Chanel Classic Flap Bag torba na prvom mjestu?
Odražavajući porast cijene od 93 posto između 2020. i 2025., Chanel Classic Flap Bag bila je najbrže rastući modni komad, preuzevši prvo mjesto od Hermès Birkin torbe. S porastom cijene s 5850 američkih dolara na 11 300 američkih dolara, veličina Medium/225 posebno ju je teško pronaći u maloprodaji, što gura potražnju na tržište preprodaje gdje cijene i dalje rastu, izvještava Fashion United.
CHANEL




