Napokon u Hrvatskoj: Beauty Garden predstavio viralan korejski brend TFIT
Ekskluzivni event u studiju Ko:Ke spojio je ljepotu, dizajn i korejsku kulturu

U inspirativnom ambijentu zagrebačkog studija Ko:Ke, Beauty Garden, ekskluzivni zastupnik korejskog make-up brenda TFIT, predstavio je filozofiju ljepote koja osvaja svijet – no make-up make-up, u znaku prirodnog sjaja, jednostavnosti i lakoće. Uz brojne beauty novinarke, influencerice i partnere, event je ponudio autentičan korejski experience, spajajući estetiku i emociju kroz atmosferu, glazbu i okuse.


Za posebno gastronomsko iskustvo pobrinuo se chef Cheolhui Lee, poznat po svom inovativnom pristupu korejskoj kuhinji, koji je pripremio kreativne zalogaje i pića nadahnuta balansiranom harmonijom – istim vrijednostima koje TFIT prenosi kroz svoju filozofiju nježne, ali učinkovite ljepote. Posebnu pozornost privukli su dizajn i vizualni identitet eventa, koji je reflektirao TFIT-ovu filozofiju jednostavne elegancije čistih linija, svježih boja i suptilnih cvjetnih instalacija.

Za prezentaciju proizvoda odabrana je Silvija Bradić, priznata make-up artisticа, koja, između ostalog, ima i status umjetnika zahvaljujući dugogodišnjem radu u filmskoj i kazališnoj šminki. Njezino iskustvo i osjećaj za prirodnu ljepotu činili su je idealnim odabirom za predstavljanje TFIT filozofije no make-up make-upa.
pročitajte još
Tijekom demonstracije, Silvija je prikazala kako TFIT make-up pristaje svim tipovima kože, od mladenačke do zrelije. Zahvaljujući laganim teksturama i prirodnom finišu, proizvodi su istaknuli ljepotu svake žene bez obzira na dob, dok je rezultat bio sjajan, svjež i prirodan izgled kože.
Tijekom predstavljanja proizvoda naglasak je bio na univerzalnosti make-upa koji pristaje svim tipovima kože – od mladenačke do zrelije
U interaktivnom dijelu eventa vizažistica je demonstrirala kako proizvodi, zahvaljujući laganim teksturama i prirodnom finišu, ističu ljepotu svake žene bez obzira na dob, dok je rezultat bio sjajan, svjež i prirodan izgled kože. “Naša je misija predstaviti hrvatskom tržištu brendove koji mijenjaju percepciju ljepote, a TFIT to čini upravo kroz ideju da make-up nije maska, nego način kako istaknuti sebe,” izjavila je Irena Šehović, Brand Manager Beauty Gardena.



“Filozofija “no make-up make-up” savršeno se uklapa u duh današnje žene: sigurne i prirodne.”
Tijekom večeri, uzvanici su imali priliku isprobati TFIT proizvode poznate po laganim teksturama, prirodnom finišu i formulama koje njeguju kožu, čineći je svježom i blistavom bez osjećaja težine.
Event je potvrdio poziciju Beauty Gardena kao važnog igrača u dovođenju inovativnih beauty brendova na hrvatsko tržište i regiju te još jednom pokazao snagu suradnje između dizajna, gastronomije i kozmetike.




S obzirom na interes koji je TFIT izazvao među uzvanicima, sada je idealan trenutak za upoznavanje s brendom – na Beauty Gardenu do kraja tjedna svi su proizvodi sniženi 15 %, a uz svaku kupnju TFIT proizvoda iznad 50 € dolazi poklon: viralan TFIT concealer u nijansi
Neutral.







