Sol de Janeiro izbacuje novi miris: Miriše kao beskrajan vikend

"Koktel Caipirinha u ruci. Sunce pred zalaskom. Grupni chat puca od poruka", ovako Sol de Janeiro opisuje svoju novu parfemsku vodicu

Sol de Janeiro Sundays in Rio marie claire hrvatska parfemska vodica
Piše Marie Claire
objavljeno 22/07/2025 u 13:19

Ludnica zvana Sol de Janeiro ne prestaje, još otkako je 2015. godine na tržište izašla njihova slavna krema Brazilian Bum Bum Cream. Mirisne vodice ovog brenda jedan su od najprodavanijih artikala u trgovinama Sephora diljem svijeta, a zanimljivo je i da uspijevaju održavati svoju popularnost iz sezone u sezonu, usprkos trendu luksuznih, niche parfema koji ne jenjava. Mirisne vodice u vedrim bojama, nazvane po ključnim godinama vezanima za brazilsku kulturu, ovog ljeta dobivaju novu pridošlicu, mist pod nazivom Sundays in Rio, koji stiže u limitiranom izdanju.

Sol de Janeiro Sundays in Rio marie claire hrvatska parfemska vodica

Kako miriše mirisna vodica Sundays in Rio

“Koktel Caipirinha u ruci. Sunce pred zalaskom. Grupni chat puca od poruka”, ovako Sol de Janeiro opisuje svoju novu parfemsku vodicu.

Na službenoj stranici brenda Sol de Janeiro, na kojoj je postavljen i tajmer do izlaska nove parfemske vodice u prodaju, miris Sundays in Rio opisuje se i kao “beskrajan vikend, ples koji nikad ne staje i užitak ONOG posebnog susreta”. Moramo priznati, kad su fantasy parfemi u pitanju, brend Sol de Janeiro doista zna kako baratati riječima i navesti nas da osjetimo miris koji nikad nismo ni probali.

Same note uključuju breskvu, vaniliju, ružičasti papar, mošus i esenciju Champaca, a miris je dizajnirao Ugo Charron.

U prodaju će izaći 30. 7., no nismo sigurni hoćemo li ga imati prilike kupiti i u Hrvatskoj.

Sol de Janeiro Sundays in Rio marie claire hrvatska parfemska vodica

Ukratko o brendu Sol de Janeiro

Sol de Janeiro je 2015. godine osnovala Amerikanka Heela Yang, inspirirana brazilskom kulturom plaža i sunčanja. Naziv Sol de Janeiro na portugalskom znači: “Sunce u siječnju”, a referira se na Rio de Janeiro u kojem je siječanj najtopliji mjesec.

Prvi hit ovog brenda bila je slavna Bum Bum krema za zatezanje kože, a zatim su uslijedile mirisne vodice koje su oduševile javnost. Prošle godine, nakon što je brend doživio porast prodaje od čak 199 posto, brend Sol de Janeiro izbacio je i proizvode sa zaštitnim faktorom, sa Sofijom Richie Grainger kao zvijezdom kampanje.

Vidi sve