U godini u kojoj brendovi sve češće spajaju sport i modu, PUMA i Swarovski udružili su se u prilično neobičnoj suradnji. Povodom 130. obljetnice austrijske kuće kristala, predstavljen je limitirani model PUMA Speedcat, redizajniran tako da poznata silueta iz 1999. godine zablista u potpuno novom kontekstu.
Originalno inspiriran svijetom motorsporta, Speedcat je sada preobražen u komad koji više pripada modnoj pisti negoli asfaltu. Crno antilop gornjište prekriveno je s više od 5000 ručno apliciranih Swarovski kristala, raspoređenih tako da legendarni PUMA Formstrip ostane prazan i vidljiv među svjetlucavim površinama.
Rezultat je tenisica koja balansira između sportskog nasljeđa i eksperimentalnog luksuza.
Iako je tehnički riječ o sportskoj obući, teško je zamisliti da će netko u ovom modelu trčati – radi se o kolekcionarskom predmetu, vizualnom statementu i svojevrsnom komentaru na današnju modu u kojoj granice između streetweara i luksuza gotovo više da ne postoje.
Suradnja dolazi u ograničenoj količini, uz cijenu od oko 680 dolara, i bit će dostupna od 24. listopada 2025. putem službene stranice Swarovski.com i u odabranim trgovinama.
Posebno dizajnirana kutija s logotipom PUMA x Swarovski dodatno naglašava ekskluzivnost, ali i podcrtava da je riječ o više estetskom nego praktičnom proizvodu.
Za neke, ovo je zanimljiv pokušaj reinterpretacije sportskog dizajna kroz luksuznu prizmu. Za druge, nepotreban dodatak sjaja brendu koji svoju snagu crpi iz jednostavnosti i pokreta.
Djeci iz Osijeka, Zagreba, Bedekovčine, Ivanca, Karlovca, Pule, Rijeke i Splita iz Zaklade poručili su: "Snaga nije u tome da nikada ne padnemo, nego da svaki puta ustanemo. Vjerujte u sebe jer vaš put je jedinstven, možete promijeniti i sebe i svijet oko vas."
U predivnom prostoru TISTI cvjećarne u Ljubljani, Xiaomi je predstavio nove nosive uređaje iz Xiaomi 15T serije: pametni sat Xiaomi Watch S4 41 mm i Xiaomi OpenWear Stereo Pro bežične slušalice, uz kreativne radionice florista Žige Breskvar Tillera i majstora matche Iana Polaka Rožaca