Brend SKIMS najavio je svoj prvi beauty proizvod i podijelio mišljenja
Kim Kardashian i Emma Grede ponovno su uspjele iznenaditi - ovaj put svojim prvim beauty proizvodom koji je podijelio mišljenja

Svi već znamo da je tvrtka SKIMS megauspješan projekt slavne Kim Kardashian i marketinške genijalke Emme Grede te da s ovim brendom uvijek možemo biti spremni na iznenađenja koja će nas potaknuti na razmišljanje. Ipak, dok su se iznenađenja dosad uglavnom odnosila na atraktivne kampanje krcate slavnim ženama i muškarcima, SKIMS se upravo odlučio na novi potez u poslovanju i ulazak u beauty vode, što je i ovaj put odradio na sebi svojstven način. Nema sumnje, prvi beauty proizvod brenda SKIMS uistinu je neočekivan, ali i vrlo zanimljiv.
Kako izgleda prvi beauty proizvod brenda SKIMS
Obožavatelji brenda SKIMS već su se godinama nadali parfemu ili kolekciji za njegu tijela koja bi se mogla nadograditi na slavno donje rublje za oblikovanje popularnog brenda, no Kim i Emma sve su iznenadile izbacivanjem steznih traka za lice koje koriste za noćnu njegu.
pročitajte još
“Inovacijama nikad kraja. Naš potpuno novi omotač za lice nudi ultramekanu potporu vilice izrađenu od naše prepoznatljive tkanine Seamless Sculpt za neizostavan dodatak vašoj večernjoj rutini”, objašnjavaju iz brenda SKIMS i dodaju da “zavoji” sadrže i kolagen.
Proizvod pod nazivom “The Ultimate Face” stiže u dvije boje – smeđoj i bež, a još nije poznato koliko će stajati jednom kad osvane na službenoj stranici brenda SKIMS, koja dostavlja i u Hrvatsku.
Komentatori su novi beauty proizvod brenda SKIMS dočekali na nož – no to ne mora značiti da neće uspjeti
Uz fotografije novog beauty proizvoda brenda SKIMS pod nazivom “The Ultimate Face” nanizali su se uglavnom negativni komentari u kojima komentatori optužuju Kim kako pokušava natjerati žene da se osjećaju loše, da ovaj proizvod izgleda kao nešto iz horora te mole da “prestane izmišljati gluposti”.
Naravno, negativni komentari na internetu ne moraju značiti i kraj ovog proizvoda jer nema sumnje da će brojne žene zainteresirane za svijet ljepote pohrliti provjeriti može li ovaj proizvod napraviti razliku pa tek onda izreći krajnju presudu.