Iverpan i Atlas Concordea predstavljaju novi showroom u kojem ćete pronaći najljepše pločice
Novi showroom rezultat je dugogodišnje suradnje tvrtke Iverpan i grupacije Atlas Concordea
Omiljeni beauty brend Gisou i renominirani francuski slastičar Cédric Grolet udružili su snage u jesenskoj kolekciji koja će vas oboriti s nogu!

Jesen je u znaku gurmanskih beauty poslastica, ali i uzbudljivih kolaboracija koje trenutačno osvajaju scenu. Upravo nas je jedna ovakva oduševila ovih dana, a riječ je o suradnji omiljenog beauty brenda Gisou i francuskog slastičara Cédrica Groleta!
Već smo navikli na to da nas Gisou, brend slavne influencerice Negin Mirsalehi, svake sezone oduševljava “medenim” kolekcijama koje redovito postaju viralne. Ipak, ovogodišnja jesenska linija potpuno nas je ostavila bez daha, i to ponajviše jer je predstavljena u suradnji s francuskim slastičarom Cédricom Groletom.

Prepoznatljiv po svojim proizvodima s medom, Gisou je 2022. po prvi put lansirao Honey Infused Lip Oil – ulje za usne koje je postalo globalni hit, a sada je predstavio tri nova okusa: Vanilla Glaze, Sticky Toffee i Milky Mocha.
Kako bi proslavili lansiranje, Gisou je u suradnji s Cédricom Groletom kreirao tri ograničena izdanja poslastica inspiriranih novim nijansama ulja za usne, a pripremljenih s kultnim Mirsalehi medom. Dakle, neodoljive slastice koje su zavladale Instagramom doslovce spajaju okuse vanilije, karamele i čokolade – baš poput novih nijansi ulja za usne.

Inače, sve tri nove nijanse obećavaju pet ključnih benefita: intenzivnu hidraciju, zadržavanje vlage, ultra sjaj bez ljepljivosti, bogatu boju te 97 posto sastojaka prirodnog podrijetla. Naravno, bogatu formulu prije svega čini Mirsalehi med, a zatim i hranjiva ulja iz pčelinjeg vrta te ulje jojobe. Osim što su već prepoznati kao must-have proizvodi za glatke i sjajne usne, ove jesenske nijanse sada su pretvorila ulja za usne u favorit sezone.
A kad je riječ o hit poslasticama, one dolaze isključivo u ograničenom izdanju, i to već 4. i 5. listopada u Cedric Grolet ÓPERA u Parizu, gdje će ih svi posjetitelji moći degustirati. S druge strane, sve tri nove nijanse Honey Infused Lip Oil trenutačno su dostupne na službenim stranicama Gisoua, gdje cijena jednog ulja za usne iznosi 28 dolara.
