Nakon što je njezin brat u razdoblju 90-ih prvi odlučio niz pistu poslati skupinu elitnih, slavnih manekenki te tako stvorio vojsku supermodela, u svojoj finalnoj kampanji, Donatella Versace poziva se na nasljeđe slavnog Giannija i ponovno okuplja slavna lica svijeta manekenstva iz 90-ih, uz odjeću koja vrišti glasnim luksuzom tog neponovljivog razdoblja. Finalna kampanja Donatelle Versace tako donosi fotografije slavnih modela i nekih novijih lica, s njihovim ručno pisanim posvetama i potpisima.
Odlazak sa stilom – finalna modna kampanja Donatelle Versace nije razočarala
Donatella Versace odlučila je “otići uz prasak” i kreirati svoju posljednju kampanju za Versace za pamćenje. Kampanja koja je upravo ugledala svjetlo dana slavi slobodu, snagu i moć te otvara nova vrata za Donatellu koja je, kako kaže, na fotografijama ugostila svoju “impresivnu obitelj”.
U njezinoj “impresivnoj obitelji” nalaze se Claudia Schiffer, Kate Moss, Amber Valletta, Kristen McMenamy, Natasha Poly, Saskia de Brauw, Anok Yai, Liu Wena, Mice Argañaraz, Mile Van Eeten i Jacqui Hooper, a fotografije je snimio kultni duo Mert i Marcus.
Na fotografijama iz kampanje za sezonu jesen/zima 2026. možemo vidjeti modele kako poziraju u odjeći sa slavnim uzorcima kuće Versace na bijeloj podlozi, uz frizure i make-up u stilu raskošnog glamura 90-ih.
“Ovom kampanjom pokušali smo stvoriti nešto što šalje poruku zabave, ljubavi i veselja. Nije stvar samo u odjeći nego i u duhu koji je na setu. Ove slike stvorene su s dušom, stvorene su s prijateljstvom. Svaka kolekcija je priča, a ovo je priča o Versaceu i ja sam uvijek spremna za sljedeće poglavlje”, izjavila je 70-godišnja Donatella, koja je mjesto kreativnog direktora kuće Versace preuzela nakon ubojstva njezinog voljenog brata Giannija, 1997. godine.
Zašto Donatella odstupa s mjesta kreativnog direktora brenda Versace
Ranije ove godine, nakon više mjeseci nagađanja, Prada Group potvrdila je da kupuje Versace od Capri Holdingsa za 1,25 milijardi eura.
U travnju 2025. godine Dario Vitale imenovan je glavnim kreativnim direktorom, naslijedivši Donatellu, koja je gotovo 30 godina bila na toj poziciji.
Djeci iz Osijeka, Zagreba, Bedekovčine, Ivanca, Karlovca, Pule, Rijeke i Splita iz Zaklade poručili su: "Snaga nije u tome da nikada ne padnemo, nego da svaki puta ustanemo. Vjerujte u sebe jer vaš put je jedinstven, možete promijeniti i sebe i svijet oko vas."
U predivnom prostoru TISTI cvjećarne u Ljubljani, Xiaomi je predstavio nove nosive uređaje iz Xiaomi 15T serije: pametni sat Xiaomi Watch S4 41 mm i Xiaomi OpenWear Stereo Pro bežične slušalice, uz kreativne radionice florista Žige Breskvar Tillera i majstora matche Iana Polaka Rožaca