Iverpan i Atlas Concordea predstavljaju novi showroom u kojem ćete pronaći najljepše pločice
Novi showroom rezultat je dugogodišnje suradnje tvrtke Iverpan i grupacije Atlas Concordea
Stigma nam je nova celebrity beauty linija o kojoj ćemo u budućnosti tek slušati!

Vijest da celebrity djevojke neprestano lansiraju vlastite beauty trendove nije nam strana, no ipak smo ostali ugodno iznenađeni kada je britanska pjevačica Dua Lipa ovoga tjedna predstavila DUA™ Powered by Augustinus Bader Science – liniju za njegu kože o kojoj ćemo u budućnosti tek slušati. Evo i zašto.
Znamo da beauty brendovi slavnih redovito izazivaju podijeljena mišljenja javnosti, i to ponajviše zbog pitanja stvarne stručnosti u osjetljivom području kao što je njega kože. Upravo zato, Dua Lipa udružila je snage s renomiranim njemačkim brendom Augustinus Bader, koji je već poznat po uspješnim suradnjama s imenima poput Victorije Beckham i Sofie Richie.
Dua by AB Science
Puno je razloga zašto nas je njezina nova beauty linija osvojila već na prvi pogled, a najveći je nesumnjivo korištenje patentirane TFC5™ tehnologije – razvijene na temeljima proslavljene TFC8® formule Augustinusa Badera.
U ovom slučaju, TFC5™ je posebno prilagođena koži s minimalnim do srednjim oštećenjima, a zahvaljujući biomimetičkim peptidima u svom sastavu, ova tehnologija dubinski hidratizira, ojačava i štiti kožnu barijeru, dok se istovremeno prilagođava individualnim potrebama vaše kože.

Naravno, jedva smo dočekali zaviriti u limitiranu ponudu ove linije – i nismo ostali razočarani. U pitanju su Balancing Cream Cleanser, kremasti ‘cleanser’ za nježno čišćenje kože, Renewal Cream, višenamjenska hidratantna krema, te Supercharged Glow Complex, serum koji potiče zdrav sjaj kože.
Svi proizvodi usmjereni su na dubinsku hidrataciju kože, ublažavanje tragova akni i tamnih mrlja, te smanjenje pojave finih linija, dok istovremeno koži pružaju prirodan sjaj i blistavost. Ipak, ono što ovu beauty liniju čini posebnom jest nevjerojatna pristupačnost proizvoda. Cijene se tako kreću između 38 i 78 eura, pa iako pripada luksuznom segmentu, liniju si i dalje može priuštiti gotovo svatko.
Svi proizvodi iz nove beauty linije trenutno su dostupni u online trgovini brenda, a dodatno će vas oduševiti vijest da brend dostavlja i u Hrvatsku, što znači da svoje favorite možete naručiti već danas.