Dharma Yoga Zagreb jedno je od vodećih mjesta za promicanje joge i holistički pristup životu
Joga i holistički pristup idealno se mogu integrirati u urbano okruženje, nudeći put prema unutarnjem miru, ravnoteži i zdravlju
Sviđaju li nam se određeni komadi zato što su baš po našem ukusu ili su nas tako isprogramirali naslovi i modne trgovine?

Modni trendovi nisu ništa novo, no u posljednjih desetak godina prevrtljiviji su no ikad. Svako razdoblje u povijesti sa sobom je donijelo određene must-have komade; od flapper stila u 20-ima, trapezica u 70-ima, pojastučenih ramena u 80-ima pa sve do niskih traperica i bolero majica u 2000-ima. Uz obavezan tanki dugački šal koji ničemu nije služio, naravno.
Ipak, porastom popularnosti fast fashion trgovina i društvenih mreža, koje poprilično agresivno guraju ideju najpoželjnijih komada u prvi plan, trendovi su su se počeli izmjenjivati nevjerojatnom brzinom pa je danas sasvim uobičajeno da najtraženiji komadi, koji bi se prije u modi zadržavali i po pet godina, svoju slavu završavaju već za nekoliko mjeseci. Trendovi će se takvom brzinom izmjenjivati dokle god će to publika i kupci tražiti, što znači da nemate pravo u svakom trendu odstupiti od te ideje i početi graditi svoj osobni stil, baziran na građi vašeg tijela i vašoj osobnosti, ili se pak odlučiti za potpuno neočekivane komade koji će druge navesti na razmišljanje. A tu na scenu stupa anti-algoritam moda.

Sviđaju li nam se određeni komadi zato što su baš po našem ukusu ili su nas tako isprogramirali naslovi i modne trgovine? Modni dizajneri u svojim su se jesenskim kolekcijama za sezonu jesen-zima 2025./2026. poigrali s neobičnim krojevima kojima potiču na razmišljanje i izazivaju nas da budemo – radoznali i svoji.

Modna kuća Dries Van Noten predstavila je tunike s vijugavim porubom i neočekivane modele cipela, slavni Acne Studios u svojoj jesenskoj kolekciji poigrao se s neobičnim krojevima ženskih odijela i oversized vestama koje izgledaju kao da ih je netko nacrtao, Victoria Beckham “zarolala” je rubove svojih haljina i džempera, a legendarni brend Come de Garçons strukturirao kapute i odjeću u 3D viziji koja izgleda kao da je stvorena u svijetu video-igrica.
Dekonstrukcija i originalnost osnova su anti-algoritamskog stila koji je dobio naziv po činjenici da je sušta suprotnost onome što bi vam algoritam predložio dok kupujete u online trgovinama ili dok scrollate po društvenim mrežama
Ovakvim pristupom modi u svojim “ready-to-wear” kolekcijama dizajneri su htjeli naglasiti da individualnost još živi i da je trendovi neće tako lako ugasiti.





