Zašto je Santal 33 i dalje jedan od najpoželjnijih jesenskih mirisa?

Ako još uvijek niste čuli za njega, ove sezone bit će ga gotovo nemoguće izbjeći!

santal 33 miris, Marie Claire Hrvatska
Instagram:@lelabofragrances
Piše Ana-Lena Cvitanušić
objavljeno 11/10/2025 u 17:00

Stalno smo u potrazi za novim jesenskim mirisima, a iako ih na tržištu ne manjka, postoje parfemi kojima se uvijek iznova vraćamo. Sjećate li se, primjerice, mirisa Santal 33 američkog niche brenda Le Labo, kojeg smo prvi put upoznali 2011., a zatim je ponovno osvojio jesensku sezonu 2017. godine? Ako još uvijek niste čuli za njega, ove sezone bit će ga nemoguće izbjeći – jer su ga trendseterice opet proglasile favoritom sezone!

Santal 33 jesenski je miris koji morate isprobati

Danas u vlasništvu francuske kompanije Estée Lauder, brend Le Labo nalazi se na vrhu liste niche parfema koji povezuju neočekivano i sofisticirano, a javnost je osvojio i svojom ručnom izradom bočica. Santal 33 tako sadrži sve ono što očekujemo od jesenskog uniseks mirisa – drvene arome i začinsko-cvjetnu kompoziciju na koju ne možemo ostati imuni. Pa, idemo redom.

Instagram:@lelabofragrancesInstagram:@lelabofragrances

Gornjim notama vladaju iris, kardamom i ljubičica, dok je srce sačinjeno od drvenastih nota sandalovine, papirusnog drveta i cedrovine. Na samom kraju, toplina vanilije, mošusa, jantara i suptilna koža zaokružuju cijeli miris. U prijevodu, riječ je o pravoj cvjetno-drvenoj poslastici koja pristaje svakodnevnim prilikama, ali će svojim intenzitetom nesumnjivo privući pažnju i u formalnijim situacijama.

A kako su ljubiteljice ovog mirisa već objasnile na društvenim mrežama, dovoljno je tek nekoliko kapi da biste uživali u jesenskim aromama tijekom cijelog dana.

Instagram:@lelabofragrancesInstagram:@lelabofragrances

Dostupan je i u Hrvatskoj!

Oduševit će vas vijest da je Santal 33 dostupan u Hrvatskoj, i to u poznatoj Parfumeriji Lana. Ovaj ikoničan jesenski miris dostupan je u tri veličine, a najveću bočicu od 100 mililitara možete nabaviti po cijeni od 295 eura.

Mario Mandarić iznenadio priznajem: “Sve se manje vidim u kuhinji…”

U kampanji za novu Xiaomi 15T seriju, čiji je slogan “Detalji koji čine razliku”, a koja donosi prvi 5× periskopski telefoto zoom u T seriji, pojavio se Mario Mandarić, jedan od najpoznatijih chefova domaće scene. Njegova predanost detaljima kojima u kuhinji stvara vrhunska jela, savršeno oslikava filozofiju Xiaomi 15T Pro serije jer su upravo detalji ti koji oblikuju iskustva za pamćenje

Vidi sve