Vraća se kultna Paddington torba: Novo izdanje još je bolje nego što ste mislili
Omiljen brend Chloé oduševio nas je povratkom ovog bezvremenskog klasika

Da smo uistinu nostalgični za modom 2000-ih, najbolje pokazuje činjenica da se gotovo svi luksuzni brendovi vraćaju svojim it komadima s početka milenija. A kako i ne bi, kad mnoge od njih i danas doživljavamo kao bezvremenske, i nevjerojatno cool klasike. Upravo nas je zato posebno oduševilo kad je kultni brend Chloé sada najavio povratak jedne od svojih najprepoznatljivijih torbi iz tog razdoblja – legendarne Paddington.
It torba 2000-ih stiže nam u novom ruhu
Francuski brend Chloé ovih dana predstavio je toliko nevjerojatnih iznenađenja da je teško znati odakle početi. Prije svega, tu je crno-bijela kampanja snimljena ni više ni manje nego u Parizu, supermodelom Kendall Jenner, glumicom Aimee Lou Wood i pjevačicom Annom iz grupe Meovv. Na vizualima je radio fotograf David Sims, dok je renomirani francuski redatelj Mati Diop snimao kadrove na 35-milimetarskoj traci upravo kako bi probudio osjećaj nostalgije kod kupaca. U tome je nesumnjivo uspio jer nakon ovih prizora svi želimo imati novu Paddington torbu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Originalan model po prvi put je predstavljen 2005. godine, otkad smo ga neprestano viđali u rukama svih celebrity djevojaka. Ako vam treba podsjetnik, riječ je o modelu u čijem središtu se nalazi veliki lokot, a izrađen je od vrlo mekanog kožnog materijala. Upravo zbog ovog opuštenog oblika, koji je u rukama istovremeno izgledao ležerno i čvrsto, mnogi su Paddington torbu svrstali pod boho estetiku, iza koje je stajala tadašnja kreativna direktorica Phoebe Philo. Točno 20 godina kasnije, pod kreativnim vodstvom Chemene Kamali, ovaj model vraća se u reinterpretiranom izdanju, ali i s novom porukom.
pročitajte još
“Ovom kampanjom htjela sam uhvatiti Paddington kakva danas živi – spontanu, a ne dragocjenu, torbu koja je postala dio ženskih života, noseći i intimnost i karakter”, rekla je Kamali u priopćenju.
Zaljubili smo se u novi Paddington model
Novi model Paddington torbe upravo je sve ono što bismo poželjeli – s originalnim šarmom, ali u suvremenom ruhu. Možda najvažniji detalj jest da lokot ostaje ključan (i funkcionalan) dio ove priče, dok se pojavljuju još poneki novi ukrasi. Iako će zadržati svoju izvornu opuštenost, svi metalni detalji sada su puno lakši, što je čini praktičnijom za nošenje.
Još jedna genijalna inovacija jest “efekt ispranosti” na mekoj koži, koji odaje dojam da svoju Paddington torbu posjedujete već godinama, ali i da ste dio njezine duge povijesti. Pojednostavljeno je i otvaranje, pa torba sada dolazi s jednim patentnim zatvaračem, a prilagođena je i duljina ručke.
Gdje je nabaviti
Nova Paddington torba trenutačno je dostupna na službenim stranicama brenda Chloé, ali i u njihovim fizičkim trgovinama. Oduševit će vas što dolazi u dvije veličine i šest različitih nijansi, među kojima prevladavaju neutralni ili zemljani tonovi. Ovisno o modelu koji odaberete, cijene se kreću između 2.190 i 2.750 dolara.