Valentino x Vans: Zašto ovih dana svi pričaju o najneočekivanijoj suradnji godine?
Nova kolaboracija na modnoj sceni izazvala podijeljene reakcije na društvenim mrežama

Što se dobije kad spojite Valentino i Vans? Pa, naravno, najpopularnije tenisice sezone. Uzbudljive kolaboracije luksuznih i sportskih brendova sve su češće u svijetu mode, a upravo Valentino x Vans kampanja ima još jednu nesvakidašnju posebnost – napravljena je pomoću AI-ja.
Spoj klasike i luksuza kakav smo oduvijek željeli
Ako ste ovog proljeća pratili reviju “Le Méta Théâtre Des Intimités” Alessandra Michelea na Tjednu Mode u Parizu, onda su vam ove hit tenisice već zasigurno privukle pažnju. Giganti modne industrije predstavili su šest modela klasičnih Vans tenisica za muškarce i žene (čitati: niska platforma i platneni gornji dio), koji dolaze u potpuno različitim izdanjima.
U kolekciji se ističu crno-ružičasti model ukrašen prepoznatljivim logotipima Valentina i Vansa, model s natpisom I Love Valentino x Vans te crno-žuti s ikoničnim Le Chat de la Maison motivom mačaka. Dakle, svaki model zamišljen je kao “rrupcija boja” koja priča svoju posebnu priču, a istovremeno ne može proći neprimjećeno.
Svi modeli trenutačno su dostupni na službenim stranicama Valentina, dok će u fizičkim poslovnicama Valentina i Vansa biti dostupne od 19. rujna.
AI modna kampanja – da ili ne?
Kao što smo već spomenuli, za izradu ove kampanje korištena je umjetna inteligencija, a brendovi su na službenim platformama objasnili da su fotografije i videomaterijali generirani na temelju originalnog vizualnog materijala snimljenog tijekom Valentinove revije “Le Méta-Théâtre Des Intimités”, dodavši i kako su korišteni uz informirani pristanak modela te svih ostalih talenata uključenih u provedbu revije.
pročitajte još
Ipak, ova strategija naišla je na različite reakcije obožavatelja, koji na društvenim mrežama sada najmanje pričaju o tenisicama, a najviše o odluci kreativnog vrha da uključe AI u svoju kampanju.
View this post on Instagram
“Imate resurse da ne biste morali koristiti AI. Molim vas, koristite kreativce i stvarne ljude jer možete”, “Jeftino. Loš AI. Nema vidljive priče”, “Moda je forma umjetnosti. AI nije umjetnost”, komentirali su neki, dok se drugima ova kampanja ipak svidjela: “Sviđa mi se. Poštujem odvažan potez korištenja AI-ja”, “Wow. Sviđa mi se ovaj stil”, “Cool kolaboracija! Najbolja.”