Jesu li KATSEYE djevojke snimile reklamu za Fendi?

"It" djevojke današnjice ove godine žare i pale modnom scenom!

reklama za fendi
Instagram: @fendi, @katseyeworld
Piše Ana-Lena Cvitanušić
objavljeno 10/09/2025 u 09:00

Malo je stvari koje u svijetu prolaznih trendova možemo tvrditi sa sigurnošću, osim toga da ove godine svi pričaju o KATSEYE djevojkama. Yoonchae, Manon, Megan, Daniela, Lara i Sophia proslavile su se hitom “Gnarly”, a ako još uvijek niste pogledali spot, onda ste ih zasigurno vidjeli u nedavnoj kampanji “Better in Denim” brenda Gap.

Podsjećamo, slavne dame plesale uz ritam pjesme “Milkshake”, jednog od najvećih hitova 2000-ih pjevačice Kelis, i pokazali nam kakve ćemo traperice nositi ove jeseni. Kampanja već broji milijunske preglede na Youtubeu i TikToku, no jeste li znali da su se KATSEYE cure već pojavile u Fendiju?

Instagram: @gap

Katseye kao “it” djevojke današnjice koje modni brendovi obožavaju

Da, talijanska modna kuća u travnju je uistinu lansirala kampanju “Fendi For Yourself” s članicama grupe KATSEYE, influencericom Narom Azizom Smith te modelom Jordan Daniels u središtu pozornosti. “It” djevojke današnjice pozirale su držeći u rukama dva najpoznatija modela Fendi torbi- Baguette i Peekaboo.

“Jeste li više Baguette? Ili više Peekaboo?” bilo je glavno pitanje ove kampanje o kojem su, naravno, uskoro počeli svi raspravljati.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fendi (@fendi)

Iako su luksuzne torbe u središtu ove kampanje, obožavatelji su jednaku pažnju posvetili ravnim frizurama članica grupe, tvrdeći da bi zbog njih šiške “ponovno mogle biti u trendu”.

“Obožavam KATSEYE, baš ikonično”, “Ovo je tako wow”, “Podržavam svaku kolaboraciju u kojoj su one” bili su samo neki od komentara na službenom Instagram profilu Fendija, a možda su upravo ove pozitivne reakcije bile ključne da se KATSEYE djevojke u narednim mjesecima počnu pojavljivati baš svugdje.

Baguette ili Peekaboo, pitanje je sad!

Ne možemo govoriti o Fendi for Yourself kampanji bez da se osvrnemo na kultne Baguette i Peekaboo modele torba, koje ćemo i ove jeseni viđati na ulicama gradovima.

Baguette je do danas ostao jedan od najprepoznatljivijih simbola 90-ih, a još uvijek se prisjećamo kako je Carrie Bradshaw prošetala ovaj model u “Seks i gradu” i tako zaludjela obožavateljice diljem svijeta. Mala torba izvorno namijenjena za nošenje ispod pazuha danas dolazi u različitim varijantama i veličinama, no jedno je ostalo isto – legendaran FF logotip koji je još 1965. kreirao dizajner Karl Lagerfeld.

Instagram: @fendi

Bas kao što je to slučaj kod Baguettea, i Peekaboo model dizajnirala je obožavana Silvia Venturini Fendi. Ova trapezoidna torbica stigla nam je 2008. godine, a naziv duguje kontrastnim bojama koje, prilikom otvaranja unutrašnjosti, stvaraju peek efekt. Kroz godine vidjeli smo kako njezinu prepoznatljivu ručku u rukama drže sve najpoznatije celebrity dame, što samo potvrđuje  reputaciju klasičnog modnog dodatka koji nikad, ama baš nikad neće izaći iz mode.

Vidi sve